Stilen din

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvordan vil du beskrive stilen din (klær, hår osv)?

Er du konservativ, fjortiss, elegant, konete, funky, rock'et, etnisk, nerdete, sexy, street, horete osv osv ??[:)]

Jeg faller veldig for den rocka stilen, men kler samtidig veldig godt en formell og elegant stil.

hmmm, varierer veldig.. stort sett kler jeg meg veldig "enkelt".. jeans, svart v-hals genser eller en enkel litt lang singlett, DC sko eller støvletter (ja, det er ikke noen mellomting), og en lang cardigan med "pels" hette..

skal jeg noe spessielt går jeg oftest for "sexy"..
kort tettsittende kjole med høye pumps/sko
gjerne 13 cm eller høyere hel og platå [;)]

Den er veldig blanda, rocka i hverdagen, hore/sexy til fest, men ELSKER å dolle meg opp i ballkjole til gallaer å sånn...[:D]

Litt sånn som Madonna, varierer etter dagsformen![8D][:D]
Liker punk og rock veldig godt, men havner ofte opp med "pynta" for tiden.. Liker også godt kjoler og skjørt, og hippiestil, og, ja, liker så mangt![:D]

har fått høre så fint:
Du ser rocka ut uansett hva du går med[8D][;)]

kaller meg bare alternativ jeg. folk som ikke vet bedre kaller meg emo[8|]

ORIGINAL: *Charley*

kaller meg bare alternativ jeg. folk som ikke vet bedre kaller meg emo[8|]

forskjell på emo og scenekid også da.. ser ikke noe galt i emo (musikksjanger som har fått en klesstil oppkalt etter seg), men scenekid (som i tillegg består av kutting, overdreven sminke, og en mer drastisk stil) kunne jeg sagt mye om [8D]

Like your style.... [;)]
Kan vel hive meg under noelunde samme kategori, men har mine "feminine" sider av og til også.. heh
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Humm... Jeg har en litt blanda stil..

Men har mest klær i den "surfe"-stilen. (Hemp-smykker, beenie-lue, t-skjorter i alle slags farger og alle slags motiv, baggy jeans, converse/sneakers)

Surf/hip hop til vanlig og casual - en sjelden gang [:)]

Håret er til litt nedom skuldrene som jeg tupperer under og retter ut [:)]

baggy jeans, oversize gensre. Kjører litt hip hop stil.. Og eg elsker det.. Men føler eg må kle meg "penere" nå som eg skal ha en liten en, for folk snakker jo og ser på meg som en "ikke selvstendig mor i sånne klær".. Vetta faen hva som feiler folk eg... Får noen rare blikk i ny og ne av den "eldre generasjonen" av mammaer på helsestasjoner o.l [8D]

Hm.. er det meste jeg assa, litt fra alle genre, kommer helt ann på hva jeg skal [8D]

Hverdagen min består av Bergans fleece eller onepiece [8|] jobber natt, så jeg valser rundt
i daffetøy hvis jeg ikke skal ut noe sted. Tar på meg fleecen min på jobb, og sånn går no
dagan [8D] er bare i bhg. og de tåler lue og trenings! Shoppingklær er trang olabukse med lang
genser eller no over..[8|] høye støvler.

MEEN, skal jeg ut, så har jeg alt fra rocka til litt konservativ, spørs hvem jeg er ute med [:D] og
humøret, og hva vil skal!  Ble mye svarte topper og tights i julebordsessongen..
Utringning er viktig [8D] ikke høye hæler for jeg er høy nok!! så blir over knee støvler.
Sota øyne er også viktig [:D]  kjenner jeg gleder meg til party på Magicbåten i helgen!!jooohooo [8D]
(der blir det litt konservativt, men HÅÅÅT[:-])

Elegant vil jeg si :)

Er typen til å dolle meg opp med fine klær. Høye hæler et et must og dyre vesker er en lidenskap! Sminken må sitte perfekt, har langt mørkt hår som alltid må være stylet (helst lette bølger med fall).

Men nå venter jeg mitt første barn om noen korte uker, så får se hvordan stilen blir etter det. Skal jo prøve så godt jeg kan å ta vare på meg selv slik jeg alltid har gjort.

ORIGINAL: Tingeling~

Er typen til å dolle meg opp med fine klær. Høye hæler et et must og dyre vesker er en lidenskap! Sminken må sitte perfekt, har langt mørkt hår som alltid må være stylet (helst lette bølger med fall).

Men nå venter jeg mitt første barn om noen korte uker, så får se hvordan stilen blir etter det. Skal jo prøve så godt jeg kan å ta vare på meg selv slik jeg alltid har gjort.

Hold oss oppdatert da  [8D] hahaha

ORIGINAL: Lena Levegg

Har frem til nå lagt på meg 25 kg! Første målet er å gå ned til gamlevekta igjen :P
Skal nok holde dere oppdatert!!

ORIGINAL: Lena Levegg

Har frem til nå lagt på meg 25 kg! Første målet er å gå ned til gamlevekta igjen :P
Skal nok holde dere oppdatert!!

Jeje.. vekta ordner seg etterhvert!  Tenkte mer på hvor behagelig det er med høye hæler og vogn på
shopping feks. Eller trange fine topper å amme i [8D] for ikke å snakke om gulp.. hehe.

Neida, bra at noen vil ta vare på seg selv etter de har blitt mamma! Men behagelig tror jeg
ikke det er [:D] 
Etter jeg så sex and the city 2, hvor Carrie sprader rundt hjemme med høye heler og trange skjørt, har
jeg lovpriset daffeklærne mine, og mannen min som også skifter til daffetøy når han kommer hjem [:D]

hvordan skal jeg forklare den da :P

Metal chick med en liten blanding av bohem hippie inni der eller noe :P

Har masse baggy bukser, lange singletter, enkle topper eller band t-sjorter og band gensere. knestrømper, strømpebukse og miniskjørt, helst avklipt. piratbukser. Converse og vans.
luer i alle farger og fasonger.
Men har en tvangstanke om at alt må passe sammen, klarer ikke gå med farger som kræsjer når jeg er hjemme alene en gang[8D]

på byen har jeg ofte på meg store hullete baggypants med strikk på i beina, pumps og en fin topp ofte med bar rygg[:)]

Det er SÅ forskjellig!
Ofte blir det tights, litt lang "trøye" og hettegenser/hettejakke over.
Andre dager strømpebukser og kjoler
Andre dager olabukser og litt mer "elegante topper" eller hva jeg skal kalle de.

Har veldig mørkt brunt hår, som rekker til rett under skulderbladene

Ofte ola-bukse, men lang topp over og en enkel hettejakke..
Hjemme er det joggings med en sliten t-skjorte...[8D]

Back
Topp