Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Charley*
kaller meg bare alternativ jeg. folk som ikke vet bedre kaller meg emo[8|]
ORIGINAL: Wayne`s Wife XL
Humm... Jeg har en litt blanda stil..
Men har mest klær i den "surfe"-stilen. (Hemp-smykker, beenie-lue, t-skjorter i alle slags farger og alle slags motiv, baggy jeans, converse/sneakers)
Surf/hip hop til vanlig og casual - en sjelden gang [:)]
Håret er til litt nedom skuldrene som jeg tupperer under og retter ut [:)]
ORIGINAL: Tingeling~
Elegant vil jeg si :)
Er typen til å dolle meg opp med fine klær. Høye hæler et et must og dyre vesker er en lidenskap! Sminken må sitte perfekt, har langt mørkt hår som alltid må være stylet (helst lette bølger med fall).
Men nå venter jeg mitt første barn om noen korte uker, så får se hvordan stilen blir etter det. Skal jo prøve så godt jeg kan å ta vare på meg selv slik jeg alltid har gjort.
ORIGINAL: Lena Levegg
Er typen til å dolle meg opp med fine klær. Høye hæler et et must og dyre vesker er en lidenskap! Sminken må sitte perfekt, har langt mørkt hår som alltid må være stylet (helst lette bølger med fall).
Men nå venter jeg mitt første barn om noen korte uker, så får se hvordan stilen blir etter det. Skal jo prøve så godt jeg kan å ta vare på meg selv slik jeg alltid har gjort.
Hold oss oppdatert da [8D] hahaha
ORIGINAL: Lena Levegg
Hold oss oppdatert da [8D] hahaha
Har frem til nå lagt på meg 25 kg! Første målet er å gå ned til gamlevekta igjen :P
Skal nok holde dere oppdatert!!