Stilen din?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Så stille det er her da, har alle gått i julemodus [:D] Fyrer opp litt her jeg da, med noen spørsmål!

Hvordan vil du beskrive stilen din?
Hva inspirerer deg?
Hva kommer absolutt ikke inn i ditt hjem?

Vel, føler jeg ikke har en bestemt stil, men er veldig glad i en blanding av nytt og gammelt, da mener jeg veldig gammelt og ikke retro. Bor på en gammel gård, så da passer det seg slik også. Glad i litt røft og rustikt, samt litt romantisk.

Jeg blir inspirert av å lese interiørmagasiner/nettsider, besøke venner/butikker som har den stil jeg liker, ellers så liker jeg å eksperimentere selv, og er ikke redd for å har min egen stil!!!

FURUMØBLER kommer ikke inn hos meg sammen m tørka blomster!!!!!!!!!!!!!

Jeg har ingen bestemt stil og ikke noe gjennomført. Alltid misunnelige på de som har det, men her er det litt av hvert av ting og møbler jeg liker (og noen jeg gjerne kunne byttet ut)

Blir veldig inspirert av interiørblogger og møbelmagasiner. Ønsker meg stadig noe nytt.

Tja vanskelig å si hva som aldri kommer inn, for hvem skulle tro at den eldgamle slitte vedkassa har fått hedersplass ved siden av peisen... Men kan ikke se for meg at tørka blomster og masse små nips-figurer (=støvsamlere) kommer inn her.
Men hvem vet [;)]

For en gøy tråd:)
Hmm...stilen min e vel veldig leken, fargerik og kitschy.
sleng med nåen bilder som æi vil si beskrive stilen min veldig
tre i gangen

bildeveggen med masse farger

gnomer og bambier

inspirasjon hente æi fra andre interiørbloggere, søte interiørbutikker og fra lilletøvsjura mi:)
Har lært at æi aldri skal si ALDRI, men tvile på at den minimalistiske stilen kommer tilbake her i huset. Og bare kvit og gråtoner på alt! Æi træng farger rundt mæi;)

hm..stilen min er blandet empire, hvit og sølv. Byromantisk kan man vel si..
Humøret mitt inspirerer meg, samt diverse interiørblader som Gamle Hus og Hager, Vakre Hjem ++ jeg bor i et gammelt Svetiserhus i byen og liker å blande moderne og gammelt.

Her er det en del som aldri kommer inn i huset for å bli..kan nevne gulvtepper, furumøbler, sterke farger, tørka blomster, nye møbler som er malt gamle, blonder på alt mulig, og masse masse mer[:D]

Tjæ.. stilen min er vel lyse vegger, halvmørke gulv, mørke møbler og svarte rammer/lysestaker.
Har vel egentlig bombay-stil.
Jeg blir inspirert av forumet her, blogger, interiørmagasiner, reklameaviser osv.
Jeg skal ALDRI noensinne ha kobber/messingpynt !!!

Elsker moderne, blandet med litt gamle detaljer. Fargene som går igjen er sort, sølv, lilla og grå.

Blir inspirert av interiørmagasiner og av å gå i interiørbutikker. Liker særlig godt kremmerhuset.

En ting som aldri kommer inn i mitt hus er acrylmøbler.. Det er noe av det styggeste jeg vet om. Var et år her det var så populært og jeg HATET det.. hadde lyst til å hyle hver gang jeg pakket opp en eske på butikken som innehold acryl..[8D]

Er glad i farger også, så kan fort finne på å endre stil, men sånn jeg har det nå, ELSKER jeg å ha det![:D]

Hvordan vil du beskrive stilen din?
Moderne, Minimalistisk blandet med industrielt og naturellt med hvitt.[:-]

Hva inspirerer deg?
Disse bloggene:
http://katrinesfoto.blogspot.com/
http://fixaodona.se/
http://kjerstislykke.blogspot.com/

Hva kommer absolutt ikke inn i ditt hjem?
Bombay/India møbler[:'(]

Min stil ?
Liker mørke (ikke sorte såklart), varme vegger, jordfarger og lyse møbler og detaljer.. Har en varm stil vil jeg påstå, om den er så fryktelig gjennomført og sjokkerende lekker for andre vet jeg ikke :)

Inspirasjon..
Hmm, blir inspirert av naturen, blader, blogger osv.. Nettbutikker er helt klart med på forme stilen..

Hva jeg aldri drar med meg hjem?
Møbler med ben i METALL og GLASSPLATER.. Ubehandlet treverk er jeg heller ikke fan av, men det er ikke i nærheten av å være like ille som slike gustne hybelmøbler i metall og glass... grøss....

Hvordan vil du beskrive stilen din? Jeg vet jammen ikke helt... Har litt av hvert tror jeg! Litt nytt, litt gammelt, litt hvitt og litt mørkt.... (Hjelp?Hvis noen vil beskrive stilen min: http://hagebyveien.blogg.no/)

Hva inspirerer deg? Dere her inne, interiørblader, nettbutikker, interiørbutikker, blogger.

Hva kommer absolutt ikke inn i ditt hjem? Messing kjeler osv (mannen har arvet en sann nemlig, og kan ikke kaste den sier han) , umalte furumøbler. 

Hvordan vil du beskrive stilen din? Vel, litt blanding av alt kanskje... Men ELSKER vakre hjem, og får mange gode ideer derfra... Har både mørke og lyse møbler, elsker grått og sølv, lyskroner og speil.

Hva inspirerer deg? Dere, Vakre Hjem, interiørblogger og mutter`n ;)

Hva kommer absolutt ikke inn i ditt hjem? Takvifte, furmøbler, messing og gull-stæsj!

Tjaaa...
Lyse vegger, lister, dører
Brunsvart møbler
Hvite gardiner
Grønt, svart og sølv stæsj

Masse som inspirerer meg.. Blader, tv, internett, venner..

Brune møbler kommer ikke inn her...
Eller veeeeeldig fargerike ting..

Min stil er ly, nøytrale/duse farger. Gamle møbler er hjertlig velkommen!

Blir mest inspirert av blogger, men liker nok reklame også veldig godt[;)]

Har et motto som sier at det meste kan bli fint med litt overflatebehandling, så jeg vil aldri si aldri. Pluttselig en dag liker jeg andre stiler, men akkurat nå kan jeg garantere om at oransje ting inn i heimen, HATER oransj!![8D]

Har alltid vært glad i moderne, men nå i det siste har jeg begynt å like veldig godt gammel stil. Så en liten blanding av dette kanskje?
Kan ikke akkurat si at jeg har noen spesiell form for stil, for jeg tror ikke at noe henger sammen her i stua. [8D]

Back
Topp