Stikninger....

Solomor2020

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Er det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt:bored: Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?
 
Kjente ikke stikkinger med nr 1 så tidlig! Gravid med nr 2 nå og kjent stikkinger et par ganger, men tror det er like vanlig å ikke kjenne noe :)
 
Er det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt:bored: Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?
Stikker kun av og til når eg nyser eller hoster. Eller, kanskje det strammer? Veit ikkje heilt:D
Eg hadde murringar forrige gong, men kjenner ikkje det no. Så ikkje berre er det ulikt fra person til person, men og ulikt i graviditet til graviditet. Ergo ikkje lurt å samanlikne med folk rundt:rolleyes:
du er ikkje så langt på vei enda, så tenker symptomene vil komme tidsnok:joyful:
 
Litt opp og ned hva jeg kjenner. Noen ganger har jeg ordentlig menssmerter mens andre ganger er det små stikking. Og noen ganger kjenner jeg ingenting.
 
Er det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt:bored: Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?
Kjenner ikke stikninger, og gjorde det heller ikke i forrige svangerskap. You’re good :happy:
 
Back
Topp