Er det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente ikke stikkinger med nr 1 så tidlig! Gravid med nr 2 nå og kjent stikkinger et par ganger, men tror det er like vanlig å ikke kjenne noe
Stikker kun av og til når eg nyser eller hoster. Eller, kanskje det strammer? Veit ikkje heiltEr det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?
Kjenner ikke stikninger, og gjorde det heller ikke i forrige svangerskap. You’re goodEr det noen som kjenner disse stikningene som alle snakker om? Jeg kjenner nada i livmor området. Kanskje murringer inni mellom, men det kan jo også være negativt Så, et det noen flere enn meg som IKKE kjenner stikninger?