Stikninger

Sane

Glad i forumet
Har så syyyykt stikninger i kveld. Verre en det pleier. Føles ut som jeg blir stukket av nåler på innsiden av rattata:p fy så ubehagelig!

Sitter med den samme følelsen selv du! skulle nesten tro at lillemor har fått utlevert våpen hun leker vilt med der nede! auau!!

Oooohh.. Bra bilde i hodet;-) Hadde det sånn i går og trodde jo selvfølgelig at noe var på gang.. Men neida.. Får vel bare begynne å telle ned til overtidskontroll i uke 41;-)

Jepp, sitter liksom å håper at noe skal skje da, men det gjør det jo ikke... Har ikke sagt noe til fruen om at det stikker og gjør vondt da, for da begynner vel hun å håpe at noe skal skje også, og er best å være utålmodig alene synes jeg! Får vel begynne å forberede seg psykisk på overtidskontrollen ja, så får jeg heller bli gledelig overaska om det skjer noe før :)

Jepp, sitter liksom å håper at noe skal skje da, men det gjør det jo ikke... Har ikke sagt noe til fruen om at det stikker og gjør vondt da, for da begynner vel hun å håpe at noe skal skje også, og er best å være utålmodig alene synes jeg! Får vel begynne å forberede seg psykisk på overtidskontrollen ja, så får jeg heller bli gledelig overaska om det skjer noe før :)
Hihi:-) Han min har fått varsko om at noe er på gang to ganger alt, men som han sier: han blir ikke utålmodig eller stresset før jeg ligger i ambulansen;-) Men så har jo vi vært gjennom en overtidsperiode før og han er en skikkelig rolig type.. Skjønner du ikke sier noe til henne;-) Hjelper liksom ikke om andre begynner å "mase" på om det skjer noe.. Og gjerne akkurat når du har greid å gjemme de tankene bakerst i hodet en liten stund;-)

Blir spennende å se om det skjer noe i gruppa her i helga med fullmånen og alt;-) Men jeg tror jeg skal belage meg på nymånen om to uker i stedet;-)

Hihi:) Han min har fått varsko om at noe er på gang to ganger alt, men som han sier: han blir ikke utålmodig eller stresset før jeg ligger i ambulansen;-) Men så har jo vi vært gjennom en overtidsperiode før og han er en skikkelig rolig type.. Skjønner du ikke sier noe til henne;-) Hjelper liksom ikke om andre begynner å "mase" på om det skjer noe.. Og gjerne akkurat når du har greid å gjemme de tankene bakerst i hodet en liten stund;-)

Blir spennende å se om det skjer noe i gruppa her i helga med fullmånen og alt;-) Men jeg tror jeg skal belage meg på nymånen om to uker i stedet;-)

Tror nok ikke fruen klarer å holde seg rolig nei, hadde et lite blodtrykksfall tidligere i dag og hun løp rundt og trodde visst jeg skulle krepere :P Søt da :)

Har fått beskjed om at det blir overtidskontroll 8.feb og hvis alt ser bra ut da blir jeg satt igang 11.feb.. så prøver å forholde meg til det :P (selv om jeg tenker "kanskje i natt?" hver gang jeg legger meg :P )

Tror nok ikke fruen klarer å holde seg rolig nei, hadde et lite blodtrykksfall tidligere i dag og hun løp rundt og trodde visst jeg skulle krepere :P Søt da :)

Har fått beskjed om at det blir overtidskontroll 8.feb og hvis alt ser bra ut da blir jeg satt igang 11.feb.. så prøver å forholde meg til det :P (selv om jeg tenker "kanskje i natt?" hver gang jeg legger meg :P )
Så herlig ho er:-) Aner ikke enda når jeg ev blir satt i gang, men har nedtelling på telefonen til 12.2, for det er worst case - uke 42;-)

Tenker den tanken hver kveld jeg også nå, men har ikke begynt å være skuffet om morgenen enda, heldigvis;-) Det var jeg sist;-) Gråt og var skikkelig deppa da jeg våknet og skjønte at ingenting hadde skjedd den natta heller:-P

Så herlig ho er:) Aner ikke enda når jeg ev blir satt i gang, men har nedtelling på telefonen til 12.2, for det er worst case - uke 42;-)

Tenker den tanken hver kveld jeg også nå, men har ikke begynt å være skuffet om morgenen enda, heldigvis;-) Det var jeg sist;-) Gråt og var skikkelig deppa da jeg våknet og skjønte at ingenting hadde skjedd den natta heller:p

Så ille er det heldigvis ikke enda her, men kjenner at gråten sitter ganske løst gjennom hele dagen... tror jeg rett og slett begynner å bli ganske sliten nå....

Så ille er det heldigvis ikke enda her, men kjenner at gråten sitter ganske løst gjennom hele dagen... tror jeg rett og slett begynner å bli ganske sliten nå....
Huff.. Det er slitsomt det! Håper du slipper å gå over!:-) Kan gjerne ta noen dager for deg;-)

Sitter med den samme følelsen selv du! skulle nesten tro at lillemor har fått utlevert våpen hun leker vilt med der nede! auau!!
Hihi, hadde samme tanken i går, faktisk. Kjentes ut som tusenvis av bittesmå kniver som stakk i hele området. :p alt hva man må gå gjennom på slutten. :p

Back
Topp