Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiJepp, sitter liksom å håper at noe skal skje da, men det gjør det jo ikke... Har ikke sagt noe til fruen om at det stikker og gjør vondt da, for da begynner vel hun å håpe at noe skal skje også, og er best å være utålmodig alene synes jeg! Får vel begynne å forberede seg psykisk på overtidskontrollen ja, så får jeg heller bli gledelig overaska om det skjer noe før![]()
HihiHan min har fått varsko om at noe er på gang to ganger alt, men som han sier: han blir ikke utålmodig eller stresset før jeg ligger i ambulansen;-) Men så har jo vi vært gjennom en overtidsperiode før og han er en skikkelig rolig type.. Skjønner du ikke sier noe til henne;-) Hjelper liksom ikke om andre begynner å "mase" på om det skjer noe.. Og gjerne akkurat når du har greid å gjemme de tankene bakerst i hodet en liten stund;-)
Blir spennende å se om det skjer noe i gruppa her i helga med fullmånen og alt;-) Men jeg tror jeg skal belage meg på nymånen om to uker i stedet;-)
Så herlig ho erTror nok ikke fruen klarer å holde seg rolig nei, hadde et lite blodtrykksfall tidligere i dag og hun løp rundt og trodde visst jeg skulle krepereSøt da
Har fått beskjed om at det blir overtidskontroll 8.feb og hvis alt ser bra ut da blir jeg satt igang 11.feb.. så prøver å forholde meg til det(selv om jeg tenker "kanskje i natt?" hver gang jeg legger meg
)
Så herlig ho erAner ikke enda når jeg ev blir satt i gang, men har nedtelling på telefonen til 12.2, for det er worst case - uke 42;-)
Tenker den tanken hver kveld jeg også nå, men har ikke begynt å være skuffet om morgenen enda, heldigvis;-) Det var jeg sist;-) Gråt og var skikkelig deppa da jeg våknet og skjønte at ingenting hadde skjedd den natta heller![]()
Huff.. Det er slitsomt det! Håper du slipper å gå over!Så ille er det heldigvis ikke enda her, men kjenner at gråten sitter ganske løst gjennom hele dagen... tror jeg rett og slett begynner å bli ganske sliten nå....
Hihi, hadde samme tanken i går, faktisk. Kjentes ut som tusenvis av bittesmå kniver som stakk i hele området.Sitter med den samme følelsen selv du! skulle nesten tro at lillemor har fått utlevert våpen hun leker vilt med der nede! auau!!