Stikninger og smerter i underlivet?

3 små engler i magen

Betatt av forumet
Det har stikket i underlivet i de siste dagene spesielt inni og små smerter. Hva kan det være modning/Nedpress? Og hvis det er modning, er det ikke litt for tidlig er i uke 29+5? Flere som har den følelsen? Har gått og stått mye i den siste uke, så kanskje kan være mye tyngde mot underlivet. Foreløpig lukket og lang livmorhals.

Hatt lenge, kaller det dåsekniver jeg [emoji28]

Jepp. Det stikker til med noen dåsekniver innimellom her også.

Kan signere de over :wtf:
Men disse dåseknivene har jeg ikke vert plaget av i de 2 første svangerskapene, kun nå :wacky:

Har ikke kjent dåseknivene enda i svangerskapet denne gangen (29+5)
Men de kom i slutten med nr 1.

Ja det er veldig ubehagelig. Så da er det kanskje vanlig å ha i graviditeten siden flere har det

Jeg tror at det er veldig vanlig, ja[emoji173]️ Hvis jeg husker rett hadde jeg det forrige svangerskap også.

Dersom magefølelsen din sier at det er noe som ikke er greit, ville jeg ringt føden å hørt for sikkerhetsskyld[emoji173]️ Er absolutt ikke godt å gå rundt å bekymre seg over lengre tid.

Dåsekniver her også. Har hatt det i de andre svangerskapene også.
Ikke spesielt behagelig.

Men om du er bekymret ringer du føden. Du har jo tross alt flere inni der enn de fleste av oss, så din livmor veier jo mer. :)

Hadde det hele tiden med første. Fra uke 8. var så vondt at eg måtte ta Paracet. Har ikke hatt noe særlig av det denne gangen . Er vell ferdig utstrekt

Dette har jeg også begynt å få den siste uka, føles som litt nedpress noen ganger. Utrolig ubehagelig, spesielt når er ute og går [emoji28]

Hvordan går det med deg?

Prøvde å forklare hva dåsekniver var til en kollega i dag [emoji23]

Dåseknivene har vært på besøk her i dag, litt mer enn greit er. De kan godt reise videre for en stund nå.

Jeg er taknemmelig for å ikke ane hva dere snakker om.

Back
Topp