Stikninger og "kramper" i magen..

JEG ER NYSGJERRIG!!! altså, ingen TR enda sant????? :blob8 Da er d jo virkelig enda lov å håpe altså!!

Nei, kan ikke kalles TR enda. Det kommer ikke i trusa heller, det er kun når jeg tørker meg eller stikker en fing inn...
Regner med det kan være positivt.. merkelige greier!

Men fingrene er krysset fortsatt, sitter med evig halsbrann, ingen matlyst og helt utmattet - skikkelig trøtt.
Skal ikke teste før søndag.. spennende!!

Får bare håpe håpe håpe at testen er postiv da!!! :smiley-angelic001
:love7

Høres jo veldig gravidaktig ut da ;) Krysser fingrene for deg :D

Ojojoj!!! Jeg tror at solvipect gjorde susen !!! ;-) Håper og krysser alt for deg!! ( Men jeg hadde aldri i verden klart å la være å teste... :-) )

Ble ingen testing i dag da??? :( Veldig rar syklus du har hatt da event..

Ble ingen testing i dag da??? :( Veldig rar syklus du har hatt da event..

temp 13 dpo 10pp.JPG

Slik ser skjemaet mitt ut i dag, fremdeles ikke funnet ut hvordan jeg linker så jeg brukte snippingtool nok engang..

Hva er det du mener med at syklysen min har vært rar? I forhold til spottingen de siste 6 dagene?
For å svare på spørsmålet så testet jeg ikke i dag nei, nå skal jeg vente og se om TR kommer - og hvis den ikke er kommet en dag eller to etter IKM så tar jeg en ny test. Men jeg regner med den kommer i dag eller i morgen siden jeg er tross alt på 6. dagen med spotting... :disgust

Jeg har likt første post på innlegget, men det var før du kom med alle oppdateringene om spotting etc. Bare sånn at du vet det....

Vis vedlegget 1222

Slik ser skjemaet mitt ut i dag, fremdeles ikke funnet ut hvordan jeg linker så jeg brukte snippingtool nok engang..

Hva er det du mener med at syklysen min har vært rar? I forhold til spottingen de siste 6 dagene?
For å svare på spørsmålet så testet jeg ikke i dag nei, nå skal jeg vente og se om TR kommer - og hvis den ikke er kommet en dag eller to etter IKM så tar jeg en ny test. Men jeg regner med den kommer i dag eller i morgen siden jeg er tross alt på 6. dagen med spotting... :disgust
Tenkte på den spottingen eg altså.......

Back
Topp