Stikninger i underlivet

Julemoms

Elsker forumet
Sensommerbarna 2019
Junilykke 2022
Her har jeg altså begynt å få skikkelig stikninger i underlivet, skikkelige nåler som stikker meg flere ganger for dagen :smiley-angry002
Begynte i går. Husker at jeg har hatt nålestikk med de andre men ikke så ofte og så tidlig? :anyone Murringer har jeg hatt lenge men kan ikke sammenlignes med nålestikk :)

Her har jeg altså begynt å få skikkelig stikninger i underlivet, skikkelige nåler som stikker meg flere ganger for dagen :smiley-angry002
Begynte i går. Husker at jeg har hatt nålestikk med de andre men ikke så ofte og så tidlig? :anyone Murringer har jeg hatt lenge men kan ikke sammenlignes med nålestikk :)

Samme her. 11+1 nå. Stikker ofte om jeg reiser meg fort f.eks. Bare glad til at det er noen tegn på at det skjer ting, jeg :-)

Har også stikninger i lyskeområdet. Var hos jordmor i dag som sa det er helt normalt!

Symfysesmerter?
Usikker på symfysesmerter.
Hadde mye lignende smerter når baby gravde seg nedover på slutten av svangerskapet, så tror det må være nerver i klem ? Håper det verste er over for det er au når det kommer:p

Det har jeg begynt å kjenne veldig på også. Kommer når jeg reiser meg fort eller snur meg brått. Leser det er normalt her og der, men syns det er skummelt også :bookworm:

Godt å høre vi er flere. Har hatt det mange ganger i går og flere ganger i dag allerede. Stikker så veldig men går fort over :)

Har hatt murringer, smerter og stikkinger nesten hele tiden, men har blitt sterkere siste to ukene. Var til legen en tur i dag, hun hadde et enkelt ultralydapparat så fikk se på spiren. Den sprella og koste seg, kunne tydelig se at den hadde vokst fra TUL uke 7/8. Godt å bli beroliget med at alt er som det skal.

Har hatt det jeg også, men er veldig varierende for hvor ofte det er for dag for dag. Har snakket med jordmor og hun sier det er normalt.

Er 12+4 og har endel stikkinger i lysken på begge sider. Spesielt om jeg reiser meg fort eller nyser/gjør brå bevegelser. Dette er ligamentsmerter (båndene som holder livmor på plass, disse strekkes. Kjennes når livmoren vokser) helt normalt :happy:

Back
Topp