Stikninger i symfysen

Arandir

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Noen andre som får sånne plutselige stikninger/lyn i underetasjen? Har lest et sted at det kan komme når baby fester hodet, men er i begynnelsen av uke 31 nå. Litt tidlig for hodefesting, er det ikke det?

Har samme her, veldig ubehagelig men går over like kjapt som det kom. Var på UL i går og da lå han i hodeleie så stanger vel litt tenker jeg. 29 uker her.

Masse av det her. Hodet kan godt feste seg tidlig:)
Mi ligger med hodet langt ned i bekkenet, så regner med at det er festet. Begge mine festet seg tidlig

Har også det, kommer når jeg reiser meg plutselig ol. Tror bare det er bekkenet hos meg iallefall. Helt sikker på at det ikke er hodet som fester seg iallefall, da mini fortsatt snurrer rundt inni der. I begynnelsen av uka var det hodeleie, nå har mini ombestemt seg og ligger i sete. Er 30+4 :)

Så forresten nå at du skrev stikninger i symfysen, og det er ho mer bekkenløsningsrelatert.
Selv mente jeg stikninger nedentil, inni underlivet liksom. Og det er nok pga hodet. Hun presser mye nedover og det stikker og presser

Mi første festa seg i uke 31, nå er jeg 30+2.. Har også slike ilninger, er så kraftige at jeg må sette meg ned når de kommer..

Huff..laget nettopp en ny tråd om dette..! Men ser nå at det ikke er bare meg som har stikkinger i underlivet :D

Ja, det er helt forferdelig. Føles ut som at det er en hånd eller fot som er på tur ned og ut!:P presser veldig :-/

Back
Topp