Stikninger i puppene

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg har de siste dagene kjent at det stikker/verker i puppene. Eller egentlig nesten kun i den ene. Fler?

Oh yes!

Gjett om! Varierer fra pupp til pupp :p

Har ikke stikninger! de siste to dagene føler jeg brystene har blitt tyngre, men har ikke merket noe tidligere:p

Har ingen bh som passa lengre ( har nok gått opp 2 cup-str æ og. ) 7+1 i dag, så må gå til innkjøp av noe nytt hvis de skal fortsett å voks i dette tempoet Noen som har tips til ka man burde kjøp? Sportsbh?

Har ingen bh som passa lengre ( har nok gått opp 2 cup-str æ og. ) 7+1 i dag, så må gå til innkjøp av noe nytt hvis de skal fortsett å voks i dette tempoet Noen som har tips til ka man burde kjøp? Sportsbh?
Jeg synes puppene blir liksom en gigapupp i midten på sportsbh :p men det spørs vel hvor store brystene er. Spilebh med glatt stoff/ingen sømmer som gnager er gull verdt her :)

Ømme brystvorter har jeg men de stikka som kommer har jeg ikke hatt før. Mine har blitt fyldigere og tyngre men ikke så mye større. Har a cup og vil gjerne ha større,så her er det bare å vokse i vei!!!

Så har jeg et sånt s.mål: Er det noen her med silikon i puppene? Å har noen ammet med det før? Ehehe... Føler meg så teit som spør :/ :) :)

Jeg har silikon! Lurer veldig fælt på hvordan det vil bli, men tror ikke jeg vil merke store forskjellen egentlig. Puppene er som sist, litt større og litt tyngre bare.. Ellers merket jeg ikke forskjell sist og det tror jeg ikke jeg vil gjøre denne gangen heller :) amming satser jeg på vil gå som normalt!

Back
Topp