Stikning i eggstokk/ledere

Håpersåinderlig

Flørter med forumet
Som jeg har skrevet før så mistet vi en gutt i mai og er nå gravid igjen.
Nervene mine er i helspenn og jeg klarer ikke å slappe av..
Får tidlig ul, men er bare 4+5 ennå så det er for tidlig å se noe.
Uansett.. Er det andre som har stikninger i egglederne/eggstokkene? Har det på begge sider og har hatt det siden rett før jeg testet positivt på 9 eller 10 dpo.
Akkurat nå trenger jeg bare noen trøstende ord så jeg kanskje kan roe meg ned.
 
Som jeg har skrevet før så mistet vi en gutt i mai og er nå gravid igjen.
Nervene mine er i helspenn og jeg klarer ikke å slappe av..
Får tidlig ul, men er bare 4+5 ennå så det er for tidlig å se noe.
Uansett.. Er det andre som har stikninger i egglederne/eggstokkene? Har det på begge sider og har hatt det siden rett før jeg testet positivt på 9 eller 10 dpo.
Akkurat nå trenger jeg bare noen trøstende ord så jeg kanskje kan roe meg ned.

Hei,
Jeg har det. Jeg er 4+1 idag, og har hatt det siden før jeg testet positivt. Vet ikke om det er normalt da..
 
Tusen takk for svar dere :)
Snakket med jm og hun mente det var normalt, så jeg får bare prøve å senke skuldrene selv om det er vanskelig :)
 
Tusen takk for svar dere :)
Snakket med jm og hun mente det var normalt, så jeg får bare prøve å senke skuldrene selv om det er vanskelig :)

Jeg har også hatt det en del, roet seg litt ned de siste 2 dagene, så er ikke like ofte som det var, men kjenner det flere ganger om dagen :) Så godt å lese at du har snakket med jordmor og at det er normalt, trenger slike påminnelser :happy: Jeg er 4+6 i dag.
 
Jeg har det av og til :) begge sider. 5+0 i dag og har hatt det en god stund. Tenker det er normalt når der vokser og gror inni der? ‍♀️
 
Du er ikke alene! HR hat det av og på de siste ukene, i går kveld var det ekstremt. Men håpet det var ligamentsmerter som skal være normalt:) Og virker som det ogSå er helt fint :)
 
Jeg har og stikkende smerter. På begge sider. 5+1 i dag..hadde det egentlig før EL og, så lurer litt på om jeg skal ta et legebesøk...
 
Back
Topp