Stikning høyre side helt nederst?:(

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Han har lagt seg med hode ned i bekkenet og har sånn stikkinger helt nederst under magen på høyre side. Fler? Gjør vondt og kommer og går på kvelden nå. Uke 32+5 morkake foran.

Kan det være bekkenet? Har bekkenløsning. Merker det på kvelden. Merker dette kun på høyre side. Og er liksom som om noen skulle tatt noe skarp og poket deg

Last edited:
Det kan godt være at barnet treffer et punkt som gjør at det stikker.. Merket det her også - men da dytter jeg litt på magen for å "flytte" henne, og det går over. Dette fikk jeg som råd fra jordmor da selvfølgelig :P Et lite dytt så stikker det ikke lenger :)

Det kan godt være at barnet treffer et punkt som gjør at det stikker.. Merket det her også - men da dytter jeg litt på magen for å "flytte" henne, og det går over. Dette fikk jeg som råd fra jordmor da selvfølgelig :P Et lite dytt så stikker det ikke lenger :)
Takk for tips :) er det mulig at det er barnet da siden hodet er ned i bekkenet hehe?:) er vooondt noen ganger

Takk for tips :) er det mulig at det er barnet da siden hodet er ned i bekkenet hehe?:) er vooondt noen ganger

Ja :) kan være skulder, arm, hånd som presser på.. Jeg vet ikke :P Vanskelig å vite hva de små driver med inni der, hehe.. Men det kan være veldig vondt til tider altså!

Det er nok babyen som dytter på nervetrådene dine nede i bekkenet!! Har hatt masse av det jeg også, veldig ubehagelig, men blir borte hvis du får "flyttet" babyen;)

Back
Topp