Stikkord

fruktbar

Elsker forumet
Hvor ble det av stikkordene??

Har ikke vært her så mye i det siste, så det står sikkert om det her, men noen som gidder å fortelle meg hvorfor de er borte??? så slipper jeg å lete meg til det ;)

lese svar

DenicaD skrev:
tror de bare ble droppet?emoticon

Kjipt.. Det var jo en av de tingene som det virket som de fleste var fornøyde med da..
Ble det ikke nok sidevisninger av det kanskje??? grrrr...

Dumt det ble borte, var jo noe av det jeg likte best med det nye forumet! 

har det ikke blitt fortalt hvorfor det forsvant?

Dytt :)

Man kan legge inn stikkord i hi fremdeles, og tror man kan søke på stikkord. De synes bare ikke bortenfor emnefeltet på forsiden, men om man går inn på tråden så synes de tror jeg.

Sånn jeg har forstått det ihvertfall!! :)

Det er helt latterlig at stikkordsfeltet er borte, og det er helt latterlig er at det er lagt under. Det som var flott var jo at vi slapp alle disse "hva tror du om, hva skal jeg gjøre, hvordan skal jeg fortelle det, hjelp" -osv-trådene. Jeg vil ha tilbake stikkord. La oss lage en avstemning. Jeg sier JA til stikkord.

IsThaBeth skrev:
Det er helt latterlig at stikkordsfeltet er borte, og det er helt latterlig er at det er lagt under. Det som var flott var jo at vi slapp alle disse "hva tror du om, hva skal jeg gjøre, hvordan skal jeg fortelle det, hjelp" -osv-trådene. Jeg vil ha tilbake stikkord. La oss lage en avstemning. Jeg sier JA til stikkord.

Enig!!!
Jeg sier også JA til stikkord!

Dramadama skrev:
IsThaBeth skrev:

Enig!!!
Jeg sier også JA til stikkord!

JA!! :D

Back
Topp