Stikkninger

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har fått masse ubehagelige stikkninger i skjeden og kynnere, er på jobb og har timer på 6 forskjellige skoler i uken (jobber som tospråklig lærer), men er bare i 50% stilling. Vil prøve å jobbe til de 3 ukene før termin, men føler at det blir litt stressfult for kroppen... Er det flere som opplever sånne stikkninger? Kan ikke huske noe sånt fra forrige svangerskap.

Ja har det en del, men er sykmeldt så vet ikke om hvordan det ville hvert om jeg hadde jobbet.
Du må jo føle på det selv, men hvordan er det i helgene eller dager du ikke har jobb?

Ja har det en del, men er sykmeldt så vet ikke om hvordan det ville hvert om jeg hadde jobbet.
Du må jo føle på det selv, men hvordan er det i helgene eller dager du ikke har jobb?
Er bedre da, siden jeg kan legge meg ned og slappe av, men vet ikke om det er grunn nok til å få sykmelding, skal prøve å fortsette. Men hva skyldes disse stikkningene?

Er bedre da, siden jeg kan legge meg ned og slappe av, men vet ikke om det er grunn nok til å få sykmelding, skal prøve å fortsette. Men hva skyldes disse stikkningene?

Jeg vet ikke om det er det samme men jeg har også slike stikninger. Jordmor mente de enten var bekkenet eller urinblæra. Jeg får spesielt mye vondt når jeg må tisse. Da må jeg halte meg på do. Jeg venter på svar nå fra dyrkning av urinprøve.. Jeg har blitt 100% sykemeldt nå, pga bekkenet men har også plagdes veldig med stikkinga når jeg måtte gå og stå mye på jobb.. Vanskelig å vite nøyaktig hva det er når det er mye som modnes nå før fødsel og babyens hode i tillegg ligger å klemmer ned på alt.

Jeg får også slike stikkninger når jeg er ute å går av og til, å må bare roe litt ned så går det over. Men har forstått at dette bare er babyen sitt hode som holder på å feste seg :) De rigger seg til og gjør seg klare, så vi får møte dem om noen uker :) <3

Hos meg så er det at livmorhalsen og alt annet gjør seg klart til fødsel, kommer gjerne mellom vonde kynnere.

Du kan jo spørre om legekontoret kan sende urinprøve til dyrkning for å utelukke uvi :)

Back
Topp