gravidlykke19
Glad i forumet
Når jeg gikk på senteret i dag begynte det plutselig og stikke veldig nederst i magen og ned mot underlivet, det var veldig ubehagelig/vondt ! Og tok litt tid før det gikk over 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg og! Men trur at det er heilt normalt!Opplever det samme om jeg reiser meg for raskt opp.. Ubehagelig!
Når jeg gikk på senteret i dag begynte det plutselig og stikke veldig nederst i magen og ned mot underlivet, det var veldig ubehagelig/vondt ! Og tok litt tid før det gikk over![]()
Jeg er i uke 28 nå. Hele helgen som var har jeg hatt det, kom og gikk.. Var bare på høyere side, fra høyde med navelen å ned. Var ikke bare at det stakk, men gjorde litt vondt og var veldig ømt som å ha hold nesten hele tiden. Fikk ikke sove noe særlig heller.
Jeg ringte fødeavdelingen på Ullevål å snakket med en utrolig hyggelig jordmor, hun beroliget meg og sa det er helt normalt på den tiden hvor baby vokser mye, organer/tarmer osv kan også ligge litt i klem. Nå har det gitt seg med meg, men kan sikkert komme å gå litt det
Hvilken uke er du i da?