Stikkninger !

gravidlykke19

Glad i forumet
Når jeg gikk på senteret i dag begynte det plutselig og stikke veldig nederst i magen og ned mot underlivet, det var veldig ubehagelig/vondt ! Og tok litt tid før det gikk over :o

Kan også være bekkenet - ellers så vokser det mye nå, og strekker seg! Men alltid lov å sette seg litt ned å høre på hva kroppen sier ❤️

Opplever det samme selv... Senest i dag tidlig da jeg skulle reise meg fra sofaen. Forferdelig vondt, kjennes ut som voldsomt sting/hold/menssmerter i hele magen (nedre del), men det går fort over :)

Når jeg gikk på senteret i dag begynte det plutselig og stikke veldig nederst i magen og ned mot underlivet, det var veldig ubehagelig/vondt ! Og tok litt tid før det gikk over :eek:

Jeg er i uke 28 nå. Hele helgen som var har jeg hatt det, kom og gikk.. Var bare på høyere side, fra høyde med navelen å ned. Var ikke bare at det stakk, men gjorde litt vondt og var veldig ømt som å ha hold nesten hele tiden. Fikk ikke sove noe særlig heller.
Jeg ringte fødeavdelingen på Ullevål å snakket med en utrolig hyggelig jordmor, hun beroliget meg og sa det er helt normalt på den tiden hvor baby vokser mye, organer/tarmer osv kan også ligge litt i klem. Nå har det gitt seg med meg, men kan sikkert komme å gå litt det
Hvilken uke er du i da?

Jeg har også hatt det ofte i det siste og der er ubehagelig! Vært mye i aktivitet og gått på fjellet så sikkert derfor. Blir jo litt engstelig men vet jo at mye skjer i livmoren nå så prøver å tenke positivt

Jeg er i uke 28 nå. Hele helgen som var har jeg hatt det, kom og gikk.. Var bare på høyere side, fra høyde med navelen å ned. Var ikke bare at det stakk, men gjorde litt vondt og var veldig ømt som å ha hold nesten hele tiden. Fikk ikke sove noe særlig heller.
Jeg ringte fødeavdelingen på Ullevål å snakket med en utrolig hyggelig jordmor, hun beroliget meg og sa det er helt normalt på den tiden hvor baby vokser mye, organer/tarmer osv kan også ligge litt i klem. Nå har det gitt seg med meg, men kan sikkert komme å gå litt det
Hvilken uke er du i da?

Jeg er 14+6 i dag, merka det når jeg sto og lagde meg mat i sta også da stakk deg sikkelig og jeg måtte bøye meg ned for og ikke merke det, håper og tror det er livmora som strekker seg :)

Får det nesten hver morgen og kveld for tiden.utrolig ubehagelig, men regner med det er normalt :-)

Back
Topp