Stikkinger

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
I dag er jeg 7+0, og har i hele formiddag kjent til skikkelig stikninger på hver side. Ved lysken på en måte. Jeg har ingen sterke smerter, men de er ganske intense og det er relativt ofte..
Jeg blir selvsagt veldig bekymret, livredd for at det er noe galt.
Er det flere enn meg som har det sånn?

Last edited:
Jeg har også stikninger innimellom. Spesielt ved skjeden og i rumpa :hilarious: har også kramper, som kan være veldig intense :eek:

Jeg har også stikninger innimellom. Spesielt ved skjeden og i rumpa :hilarious: har også kramper, som kan være veldig intense :eek:

Det er godt å høre.. Har hatt litt murringer til og fra, også stikninger. Men da har det vært en skarp en i ca et sekund, så kjenner jeg ikke mer.
Men i dag har det vært ganske mye stikninger. Så da blir jeg automatisk veldig bekymret.. :hungover:

Helt normalt, det er ligamentene som strekker seg☺️

Hatt det slik siden jeg var 5+0, ubehagelig i lengden og når det til tider er veldig konstant!

Hatt det slik siden jeg var 5+0, ubehagelig i lengden og når det til tider er veldig konstant!

Er så godt å høre at jeg ikke er alene! Får litt mer ro i meg da... Er slitsomt psykisk å være gravid i startfasen altså, er jo konstant bekymret og ingen å prate med fordi det skal holdes hemmelig... Da er det godt å ha denne gruppen!

Hatt dette siste slutten av uke 4, og har det nå også med jevne mellomrom. Hos meg er det kun på en side. Lege sa noe med at livmor blir større, og at det trolig er derfor. Håper det gir seg for deg også snart ❤

Kjenner også til dette, kommer hyppigere nå. Er 8+1 i dag.. Verst når jeg må skikkelig på do :wacky:

Back
Topp