Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er helt normalt med "rare"-spm nå. Vi har alle vært der så det trenger du ikke tenke på
Jeg har slike stikkinger (ligamentsmerter) på begge sider... Varierer litt fra gang til gang hvor det gjør vondt.
Får det egentlig mest på kvelden, og på morgenen ble litt smått nervøs for at det kanskje var noe galt. Men virker som at det er helt normalt med begge deler så nervøsiteten er forsvunnet
Ingen har dumme spørsmål, det skjer så mye forskjellig med alle kroppene våre Vi er jo "skrudd sammen" forskjellig.
Men akkurat stikking er helt normalt å kjenne på når man er gravid, dette er livmorbåndene som strekker seg i takt med at livmoren vokser.
Jeg fikk mye stikking i begge sidene i natt, var så ubehagelig at jeg nesten ikke har sovet i hele natt.. Håper dette også er normalt første gangen for meg også, så er godt andre også sitter med masse spørsmål