Stikkinger :)

Gravid15

Forelsket i forumet
Hvor kjenner dere stikkinger? Høyre, venstre eller begge sider? :)

Kjenner litt 50/50, men vet ikke om det er "normalt" :p
Føler nesten det er litt flaut å være førstegangs, har så mange rare spm :p

Det er helt normalt med "rare"-spm nå. Vi har alle vært der så det trenger du ikke tenke på ;)
Jeg har slike stikkinger (ligamentsmerter) på begge sider... Varierer litt fra gang til gang hvor det gjør vondt.

Har ikke kjent noe jeg... Er det et dårlig tegn? Kan ikke huske at jeg kjente noe sist heller....

Her stikker det mest på venstre. Av og til kjennes det ut som noen stikker en nål rett inn i der:O litt skummelt :p

Får det egentlig mest på kvelden, og på morgenen :p ble litt smått nervøs for at det kanskje var noe galt. Men virker som at det er helt normalt med begge deler så nervøsiteten er forsvunnet :)

Ingen har dumme spørsmål, det skjer så mye forskjellig med alle kroppene våre :) Vi er jo "skrudd sammen" forskjellig.
Men akkurat stikking er helt normalt å kjenne på når man er gravid, dette er livmorbåndene som strekker seg i takt med at livmoren vokser. :)

Jeg fikk mye stikking i begge sidene i natt, var så ubehagelig at jeg nesten ikke har sovet i hele natt.. Håper dette også er normalt :-) første gangen for meg også, så er godt andre også sitter med masse spørsmål :-)

Back
Topp