Stikkinger...

Shakira

Forelsket i forumet
Det stikker så i underlive av og til,sånn vond stikking....Hva er det?

Er i uke 35+2, hodet er godt festet og livmorhalsen har blitt kort. Og fått beskjed om å holde meg i ro nå fremover. Har hatt litt løs mage også i de siste dagene....

Jeg vet ikke hvordan du opplever din "stikende følelse", men jeg har akkurat vært hos legen og der fikk jeg konstatert UVI. Han mente at det kunne være årsaken. Jeg tar ihvertfall penicillin, og håper det går over :)

Kan også være hodet som klemmer på nerver eller kommer borti div der nede.

Fødsel snart kanskje? Sikkert derfor de sier du skal holde deg i ro med tanke på også kort livmorhals?

Ja det spørs om det kanskje er noe på gang.. Var litt dåli i magen i mårrest også,å det bruker jeg jo ikke være i flere dager... Skal på kontroll neste tirsdag så da får vi se om det har blitt noe forandringer.
Får bare ligge med føttene høyt å ta live me ro :) Får håpe det ikke skjer noe til da.

Litt dårlig mage og kvalme var mine første hint om at noe var på gang :) Spennende tider fremover nå!

Jeg var svimmel, ør, dårlig i magen og hadde ekstra med stikking og kynnere da jeg fikk påvist uvi for 10 dager siden. Ferdig med kur nå og mye bedre.

Back
Topp