Stikkinger

Shakira

Forelsket i forumet
Det stikker så i underlive av og til,sånn vond stikking....Hva er det?

Er i uke 35+2, hodet er godt festet og livmorhalsen har blitt kort. Og fått beskjed om å holde meg i ro nå fremover. Har hatt litt løs mage også i de siste dagene....

Er vel hodet til babyen som romsterer godt nede i bekkenet. Blitt helt ekstremt her den siste uka, skikkelig ubehagelig:/

Samme her - tenker det er hodet som presser seg nedover..

Hun har styra fært neddi magen min i hele kveld...skikkelig ubehaglig. Ja det er vel hode som presser sikkert...

Jeg har masse av dette! Kjennes ut som knivstikk i tissen. Jordmor fortalte at det er hodet som klemmer på nerver,'og at skambenet får godt med press når babyen ligger nedover.

Det er hodet som presser seg nedover! :-)
Det høres jo ut som det ikke er så lenge igjen for deg da! Du får knipe igjen noen uker til! :-)

Det er hodet som presser seg nedover! :)
Det høres jo ut som det ikke er så lenge igjen for deg da! Du får knipe igjen noen uker til! :)

Ja jeg prøver så godt jeg kan:) Dåli i magen i mårrest også :P ...bruker jo ikke å ha d hver dag i flere dager.. Så d spørs om det ikke er så lenge igjen til meg.

Måtte ringe med en gang vist jeg kjente at fødseln var i gang da jordmor tror jeg får rask fødsel denne gangen også.

Måtte ringe med en gang vist jeg kjente at fødseln var i gang da jordmor tror jeg får rask fødsel denne gangen også.
Samme her.
Jeg bør visst helst være på føden når riene begynner, fikk jeg beskjed om etter forrige styrtfødsel. Men det er jo umulig. :-)

Jeg har flydd på do flere ganger daglig i lang tid nå. Og nå må jeg jo tisse hele tiden. Flere kynnere også, og trøtt... Hodet ned.

Jordmor tror ikke jeg vil gå til termin, men noen uker til må jeg regne med. Og det gjør jeg jo også. Nå er jeg snart uke 35. :-)

Samme her.
Jeg bør visst helst være på føden når riene begynner, fikk jeg beskjed om etter forrige styrtfødsel. Men det er jo umulig. :)

Jeg har flydd på do flere ganger daglig i lang tid nå. Og nå må jeg jo tisse hele tiden. Flere kynnere også, og trøtt... Hodet ned.

Jordmor tror ikke jeg vil gå til termin, men noen uker til må jeg regne med. Og det gjør jeg jo også. Nå er jeg snart uke 35. :)

Jeg er veldig sliten nå for tiden å trøtt...Har bare lyst til å sove. I natt voknet jeg av skikkelig halsbrann, så jeg var våken helt til syv :P I dag har lillemor i magen vært veldig rolig...litt uvant... for hun er veldig aktiv til vanlig...
Nå er jeg litt lei av å bare ta d helt me ro....er ikke skapt for å sitte på rævva:P Men har jo fått beskjed om å holde meg i ro i en litn periode. Neste uke er jeg jo i uke 36,så da kommer jeg nok til å begynne å røre på meg igjen :)

Back
Topp