Stikkinger??

lita_23

Elsker forumet
Hei.. Er det noen som har hatt akkurat som stikkinger nedover i underlivet.. ? Kan det være at det er hodet som driver å fester seg eller noe ? Noen som vet ?

jeg har hatt det..men vet dessverre ikke hva det er[X(]

Jeg har også hatt en del stikkinger. Har hørt at det er det du sier, at babyen fester seg. MEN er alldeles ikke sikker!!
Hvordan går det med deg da lita_19? Veit du om du får gutt eller jente eller?=)

heihei mars mammaer!

denne stikkingen er hodet til babyen som presser på bekkenet...slik at det blir bein som gnisser mot bein.
spurte jordmora om akkurat dette, så det var hennes forklaring[:D]

Jeg har kjent akkurat som en nål opp i underlivet... skjønner?? var det det du mente? men jeg aner ikke hva det er[:D] artig om det er hode som fester seg ja.. da nærmer det seg kanskje!!

jepp.jeg har hatt det. skal spørre legen i morra men har en liten annelse at junior har begynt å legge seg til for utskyting[8D]

Kom hjem fra sykehuset i går, og dette me stikkingen e nok ungen som presser sæ ned i bekknet. Har hatt små stikking helt til i går kveld, da fikk æ skikkelig kribling nedentil, og rett etterpå hva d litt blod i utfloden, slimet. Dette e vesst et tegn på at slimproppen løsner seg grunnet presset av hodet.
 Legen så på innvendig ultralyd at hodet som plaier og ligge 4 cm opp i livmormunnen, lå 2,4 cm opp i min, dette e et tegn på at æ e startet på modningsprossessen, og lå onne på grunn av fare for før tidlig fødsel, men ikke no alvorlig farlig om hun kommer nå, er 34+5 på vei=)[:)]

spennende!![:D]

Det går bra vettu.. :) Dem sa jente på UL, men har bare vært på en.. Så tørr ikke stole 100% på det. Vet du hva du får da ? :)

Jeg og har hatt den stikkingen. gøy å lese at det er noe som holder på å skje da!! jeg prøver å gå så mye som mulig så det kaaaanskje kan skje noe etterhvert. bor i 4 etg i en blokk og tar ikke heisen ned for å si det sånn [:D]

tenk.. snart er babyene våres ute!! det er jo så utrolig spennende! [:)]

har hatt en del stikkinger i underlivet jeg også... og like etterpå kommer det kynnere... sikkert bare kroppen som forbereder seg... husker ikke så godt fra forrige gang.... :(

Back
Topp