Stikkinger

En tråd i 'September 2013' startet av Ønskerbaby, 6 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ønskerbaby September 2013<3

Hvor vond skal disse være egentlig? Får noen ca 1-2 ganger om dagen, og de er så vonde at jeg krøker meg sammen og må puste meg gjennom de.. Vare bare rundt 30 sek..

2. hemmeligennsålenge September 2013 <3

Nå er dette min tredje graviditet og de stikningen du beskriver har jeg vanligvis ikke kjent til før lengre ut i svangerskapet. Jeg kjenner stikninger nå også som kommer og går, men dem er ikke vonde og dem varer veldig kort. Men dette er jo veldig individuelt fra kropp til kropp.
    Stikningene er et tegn på at ligamentene som holder livmores på plass, strekker på seg etterhvert som livmoren vokser

3. dollymama <3Mai2015<3 Tilgangsansvarlig VIP Septembermødre <3 Aprilbarna`15

er foreløpig ikke så plaget, men hadde mye av det i mitt første svangerskap..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

4. Ønskerbaby September 2013<3

Kjenner ikke så mye ellers på dagen, så kan jo hende jeg bare har en stor strekk om dagen:p alt man skal tenke på!

5. 1rosa+spire? Glad i forumet

Jeg har masse masse murringer! Er ikke noe godt. Kjennes ut som vonde mens smerter! Men nå må vi jo tenke at på 9 mnd skal livmoren bli litt større enn en basket ball :p

6. Skillz Gift med forumet

Ikke så plaget enda, men litt murringer og stikking i perioder løpet av dagen. :)

7. ¤Mamma06og08¤ September 2013 <3

Stikker og murrer ganske mye i løpet av en dag hos meg da.....
    Men nå er det jo ikke så mange ukene siden jeg hadde SA, så vet ikke om det har noen betydning :p

Del denne siden