Stikkinger....

Sånn har jg det og innimellom. Mener å husk det fra sist også, så er nok normalt. :)

Samme her. Normalt vil jeg tro, hadde det slik forrige gang også, gikk å sjekka etter blod kanskje 50 ganger om dagen  helt frem til uke 12 :P

Tina pusen skrev:
Samme her. Normalt vil jeg tro, hadde det slik forrige gang også, gikk å sjekka etter blod kanskje 50 ganger om dagen  helt frem til uke 12 :P

Håper virkelig jeg slipper gå så lenge. Og håper du slipper unna denne gangen.. ;-)

Sulla skrev:

Tina pusen skrev:

Håper virkelig jeg slipper gå så lenge. Og håper du slipper unna denne gangen.. ;-)

Det håper jeg å, men tviler ,gått med mensen smerter siden EL Nå, å  regner vel med å ha dem i noen uker til :P

Det stikker litt i magen min... jeg trodde kanskje det var eggløsning. Men jeg HÅPER jeg er gravid :)

Jeg hadde mensen den 12/9 og skulle hatt eggløsning på onsdag. Søndag hadde vi sex og nå stikker det veldig, akkurat som mensmurringer.
i går tidlig på dagen, hadde jeg en svak svak blødning. Litt lyserødt blod på papiret da jeg tørket meg..

Kan det være? At jeg er gravid? :)

Back
Topp