Stikkinger!!!!!

Atannia

Gift med forumet
Ok, nå er det andre dagen på rad at jeg har stikking på høyre side av magen/lysken. og den stikker sikkelig bra, og det kjennes godt i ryggen på høyre side og. Flere som har det slik???
Uke 10 i mårra, og håper at alt går bra nå.

her stikkes d over allt og murres over allt. d er veldig normalt ha d slik. d er livmoren som vokser/strekker på seg.

Kjenner det så absolutt igjen ja.

Hadde mye av det samme under første svangerskap også. Da ble det en del ekstra legekontroller pga både smerter i magen og disse stikkingene.
Denne gangen tar jeg det mer med ro :)

Augustspire skrev:
her stikkes d over allt og murres over allt. d er veldig normalt ha d slik. d er livmoren som vokser/strekker på seg.

Sånn har jeg og det. Godt å høre at det er normalt...

Sånn er det hos meg også, men har også ofte trykk i magen, vært ille de siste dagene.
Andre som har sånn trykk også?

har gitt seg nå, men kommer garantert igjen i morgen, er spent på når magen begynner og komme snikende, er bare et år sia jeg gikk gravid sist, og da hadde jeg ikke mage. og med første kom den i uke 16.

normalt, muskler og slike bånd som strekker på seg.

noen som vet om stikkingene kan forsvinne??? Har ikke hadd de på noen dager.

Jeg har stikkinger fra og til jeg også. Livmoren skal gå fra 60 gram til 1000 gram på 9 mnd. Så den vokser og strekker seg i rykk og napp- =)

Jepp, stikkinger her oxo .. Vondt når det strekker på seg =/
Men vet det er normalt, så er ikke bekymret ... =)

Jeg har det akkurat sånn... Veldig vondt faktisk :-(
Men det er jo noe som tar sin plass der nede :D Hadde det slik sist også, så er overhode ikke bekymret :)

Har noen stikkninger som kommer og går jeg også. :-) Det stikker til skikkelig hvis jeg reiser meg for fort. Men har hørt at det er helt normalt, så da blir jeg ikke bekymret. :-)

Jeg har hatt utrolig mye stikkinger denne gangen. Fra uke 3 til nesten frem til 10. Nå har det gitt seg litt. Stakk så mye at jeg var helt øm i siden på kveldene. Og nesten bare i venstre side. Men nå har det altså gitt seg litt. Har lest at det er veldig vanlig frem til uke 12 og at det så vil roe seg ned. Husker det litt fra sist gang også, men denne gangen har det vært ekstremt!!!

Back
Topp