stikkinger osv..

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
har hørt mye snakk om nedpress og stikkinger nedi der, men opplevde aldri det i forrige svangerskap!
nå må jeg si at det merkes veeeldig godt, og har gjort det en stund.. kjennes ut som snuppa ligger å gnager på nervene mine!
i går fikk jeg problemer med å puste omtrent da hun romsterte nedi der, det var vondt i hele magen, og det stråla ut bak i ryggen og ned i låret! makan til oppførsel på snuppa[8D]

hvor lenge har dere andre hatt det sånn?? kommer det her til å vare helt til hu er ute? *sukk* hehe

Har hatt det en stund, er som støt, veldig vondt, men varer jo bare et lite sekund hver gang, heldigvis[:)] hadde heller ikke noe særlig sånn sist, husker det ikke hvertfall[:)]

Har også hatt dette en måneds tid. Veldig ubehagelig og man føler babyen kan ploppe ut når som helst.
Rart at det skal være så annerledes gang nr to. Hadde ingen plager sist , men fått alt denne gangen.

Hadde det heller ikke sånn sist gang...
Jeg går og håper på at det er modning jeg da. For sist ble jeg igangsatt og da var jeg absolutt IKKE moden.

jeg har det jeg også! skikkelig stikkinger der nede!
er ikke behagelig i det hele tatt!
men kan ikke si jeg er sikker på hvorlenge jeg har hatt det nå, ca 2 uker kanskje....
å veit at lillemann har lagt seg med hodet ned og er nesten helt festa :) så håper det er modning å at det skjer ting har etterhvert.
JM sa ho skjønte godt jeg hadde vondt når ho så å kjente hvordan han hadde legt seg til rette :)

ORIGINAL: *obaibi*

Har hatt det en stund, er som støt, veldig vondt, men varer jo bare et lite sekund hver gang, heldigvis[:)] hadde heller ikke noe særlig sånn sist, husker det ikke hvertfall[:)]

Back
Topp