Stikkinger nedentil

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Flere som har de? Hatt mine i et par uler nå, noen dager er de grusomt vonde og lurer på hvor lenge de skal holde på. Regner med de er med på å modne ting der nede og at det er huet til baby som stanger i noen ikke så digge nerver, men er så leeei av de. Kan jeg ikke bare være moden snart a???? :-p

Hatt det samme i et par uker selv, men fra i natt har det gått over til konstant stikking/murring/smerte. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare følelsen, men er en blanding av de tre. Det gjør ikke så vondt, bare veldig ubehagelig. Det er ikke nedpress, for det har jeg fra før. Er 37+2 i dag.

Samme her :( er så lei av å ha vondter som tydeligvis ikke fører til fødsel... Vil bare bli ferdig nå, men kan i verste fall gå sånn i 5 uker.. :(

Samme her!! Vært slik et par uker.. Noen ganger gjør det veldig vondt :o Jeg håper lille frøkna vil komme snart, for jeg er SÅÅ klar til å bli ferdig!! :P

Jeg glad dere har samme plager! Hehe :-p 39 uler på fredag og gremmer meg ved tanken på overtid! Lurer på om msn kan spørre jm om stripping, men teit med extra vondter som ikke fører noen sted, hvis det ikke skulle funke. Får ikke bestemt meg om det der.....

Har kommet litt og litt her, men i kveld har det vært omtrent konstant. Skikkelig ubehagelig!

Må nok desverre skuffe deg med at de nok bare blir verre frem mot fødselen. Uke 39 nå og føles som lillemann har en vinopptrekker han forsøker bryte seg ut med til tider hehe. Var sånn med storebror også. Er disse nervene som kommer i klem ;)

Må nok desverre skuffe deg med at de nok bare blir verre frem mot fødselen. Uke 39 nå og føles som lillemann har en vinopptrekker han forsøker bryte seg ut med til tider hehe. Var sånn med storebror også. Er disse nervene som kommer i klem ;)
De kan være skikkelig ille, skikkelig knivstikk. Skvetter til og spenner meg av ubehag, gleder meg ikke hvis de blir mye verre :-p

Det er kjempe vondt! Fikk blant annet et skikkelig stikk på butikken her om dagen. Svatt skikkelig og skrek til, heldigvis var det ingen rundt meg akkurat da:oops: Max fire uker igjen!!:rolleyes:

Det er kjempe vondt! Fikk blant annet et skikkelig stikk på butikken her om dagen. Svatt skikkelig og skrek til, heldigvis var det ingen rundt meg akkurat da:oops: Max fire uker igjen!!:rolleyes:
Jeg vet, de kan være grusomme!!! Håper ting modnes for oss alle og vi kommer i gang med neste greie snart :-) slimpropp hadde vært knall å fått ut nå, ikke bare ekkel utflod.....

Jeg vet, de kan være grusomme!!! Håper ting modnes for oss alle og vi kommer i gang med neste greie snart :) slimpropp hadde vært knall å fått ut nå, ikke bare ekkel utflod.....

En baby hadde vært enda bedre å få ut :P

Hatt mye av det i dag... Samt kynnere og mensmurring.. Lå å små klagde under filmen samboeren og jeg så nå nettopp.. Men har fortsatt ikke trua på at det skjer noe enda..

Æsj, har slike selv! Er så vondt/ubehagelig iblandt at jeg må stoppe opp når jeg går, haha!

Idsg har de rett og slett vært jævlige og konstante, med en superaktiv baby som ikke gjorde det bedre!
Søteste guttungen min på 5 står og puster med meg, koser og teller til 10 høyt for meg <3

Back
Topp