Stikkinger midt på magen, over og under navnet

Løveunge

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Er det noen som har opplevd dette? Har kjent på stikking ved lysken og forstått det slik at det er ligamentsmerter og pga livmor som vokser. Men i går kveld og av og på i dag, har jeg kjent på stikninger rundt navleområdet. Kommer og i går, ikke smerte men ubehagelig. Noen som har kjent på det? er 9+3 i dag.
 
Ja, fekk de 9+1, og va hos lege den dagen, hu sa det var tarmsmerter (som eg også hadde tenkt meg fram til). Veldig viktig å tenke på kostholdet og få i seg nok av de meste for å holde magen i sjakk. Anbefalte meg 1ts fiberhusk i vann/smootie kvar dag. Har kjent det litt denne veka, men er bedre. Vært veldig sentrert til venstre side av navlen, der tykktarmen går ned. Men også stukket litt andre plasser på ein måte.
 
Ja, fekk de 9+1, og va hos lege den dagen, hu sa det var tarmsmerter (som eg også hadde tenkt meg fram til). Veldig viktig å tenke på kostholdet og få i seg nok av de meste for å holde magen i sjakk. Anbefalte meg 1ts fiberhusk i vann/smootie kvar dag. Har kjent det litt denne veka, men er bedre. Vært veldig sentrert til venstre side av navlen, der tykktarmen går ned. Men også stukket litt andre plasser på ein måte.

takk for svar ☺️ Har slitt veldig mye med luft i magen, så det kan virke logisk. Levde på knekkebrød og eple frem til fredag denne uken. Nå har kvalmen avtatt litt og jeg orker litt mer variert mat ☺️
 
takk for svar ☺️ Har slitt veldig mye med luft i magen, så det kan virke logisk. Levde på knekkebrød og eple frem til fredag denne uken. Nå har kvalmen avtatt litt og jeg orker litt mer variert mat ☺️

Ja går sikkert over nå snart då :) men om det blir meir intens så kunne de være slik utbuling fra tarmen som ein kan få om ein har mykje forstoppelse, så det var viktig å være obs på sa legen min :)
 
Back
Topp