stikkinger i underlivet?

lita_23

Elsker forumet
hva er dette.. ? modning.. ? litt nysgjerrig på hva som skjer nedi der jeg.. hehe.... 5 dager til termin... *nysgjerrig*

Stikking i underlivet kan nok være modning......Du kan nevne det til lege/jordmor neste gang du er der, slik at dem oxo kan utelukke en evt urinveisinfeksjon. Men 5 dager til termin, har 4 dager selv, og fyyy det stikker masse her oxo, og det er modning......Vet ikke men har du fått økt utflod og slim etter disse stikkingene???

det er nok et tegn på modning ja.hodet ligger som regel langt ned og er gjerne festet.får ofte sånne når jeg er ute å går eller reiser meg fort.

her stikker det oxo..har lurt på hva det er..for hodet er jo festet..!!hvordan klarer bebis da å gjør sånn at det stikker sånn..kommer bare når bebis beveger seg da[8|]

tror det skjer når barnet vrir på hodet.trykker på nerver som ligger i bekkenet.føler av og til som om han falller ut ...(i wish)

ORIGINAL: Nate78

Stikking i underlivet kan nok være modning......Du kan nevne det til lege/jordmor neste gang du er der, slik at dem oxo kan utelukke en evt urinveisinfeksjon. Men 5 dager til termin, har 4 dager selv, og fyyy det stikker masse her oxo, og det er modning......Vet ikke men har du fått økt utflod og slim etter disse stikkingene???

Jo har fått det... Tror ikke det er urinveisinfeksjon, har hatt det så mange ganger så vet hvordan det kjennes [:'(] Men de stikkingene kjennes nesten ut som noen tar pirkeprøve inni der eller noe, rart... Tror det er modning.. Slim og utflod. Mest tyntflytende lissom, ikke tykt og seigt eller sånn..  

Back
Topp