Stikkinger i underlivet?

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Noen andre som har det? Er 9+2 idag og de siste dagene har det liksom stukket til inne i skjeden, rett over skambenet og i baken. Klarer ikke forklare det bedre. Må veldig mye på do (og det kommer lite selvom det kjennes fullt ut), men det er ikke vondt å tisse, så tror ikke det er UVI.

Det er liksom stikkinga i skjeden som er værst. Er alltid på venstre side også. Noen som vet hva det kommer av og om det er noe å gjøre med det? :)

Jeg hadde mye sånn med forige svangerskapet mitt... føles som noen stikker med nål... vondt jah... fikk beskjed av jordmor at det bare var utviklinga i livmor og press på nerver :)) ikke farlig med andre ord :)) mange som får sånne typer stikk når livmora modnes også i slutten av svangerskapet ;)

Ja, får det av og til. Kjennes på en måte ut som UVI, men tenker at det ikke er det siden jeg ikke kjenner det hele tiden /mye og at det heller ikke er vondt å tisse

TAKK! :D Var ikke så veldig bekymret altså, men en blir jo alltid litt undrende når det skjer sånne merkelige ting.

Back
Topp