Stikkinger i skjeden

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen her som har hatt det? Kjenner det bare av og til, det kommer og går. Ikke vondt, men ubehagelig. Er ikke gravid, men alt jeg leser om det på nettet, så er visst det et tegn på graviditet, finner ikke noe annet. Noen som har tips, har vært borti det før? Kjenner det ikke under sex eller noe, kjenner det bare generelt..

Ja, jeg har ikke hatt det før, men nå det siste døgnet har jeg kjent det litt nå og da.. Får ringe legen hvis det ikke gir seg :)

Virusinfeksjon? Urinveisinfeksjon? Eggløsning? Kan være mye. Dra til legen og få ordentlig gynekologisk undersøkelse og tatt tester. Så slipper du å tenke på det.

Tenkte faktisk på urinveisinfeksjon, men har aldri hatt det, så aner ikke hvordan det starter. Kjenner ikke noe annet heller.. Er to år siden jeg var på gyn sist, skal ikke dit igjen før til våren igjen. Hvis det ikke gir seg så skal jeg ringe :)

Kjenner det stikker i livmorhalsen med gjevne og ujevne mellomrom. Men siden jeg følger retningslinjene med GU (og tar privat så jeg og får UL samtidig) så regner jeg med alt er som det skal.

Back
Topp