Stikkinger i magen

sommer2015

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Jeg vet at det er normalt å kjenne stikninger i magen. Jeg bare lurte på om flere hadde det helt oppe ved mellomgulvet? Jeg får plutselig krampe/stikkinger i dette området, går fort over men skvetter veldig til hver gang. Noen som opplever det samme?
 
I min første graviditet hadde jeg en del stikninger i magen litt senere i svangerskapet (kanskje mellom uke 18 og 25). Det var ikke noe farlig, men helt normalt. Jeg har dog ikke kjent noe så kraftig som du bekriver denne gangen, men bare litt småstrekninger helt nederst i magen (12 uker på vei nå). Man kan jo ofte få litt andre mageproblemer når man er gravid som oppblåsthet og forstoppelse. Det kan jo hende noen av de verste knipene faktisk bare er mageknip?
 
Hmm det er jo mye som flytter seg der inne :) men hva med å høre med lege bare.. sånn for å være sikker :) selv om vi er gravide kan jo andre ting skje også
 
Jeg har slitt veldig med fordøyelsen, og har hatt en del stikkinger. Men da har jeg ofte vært på do etterpå, evt. "lettet på trykket":p Er bedre nå, så stikker ikke på samme måten lengre.
 
Okei, takk for svar. Hvis det ikke er over etter helgen så sjekker jeg med lege for sikkerhets skyld:p
 
Back
Topp