stikkinger i magen?

mariolau

Forelsket i forumet
hei er i uke 34 å i natt merket jeg masse stikking eller ilinger ved navlen både når babyen rørte på seg å ikke, gikk fort over men hva kan det være. kjenner masse liv:)

Nå begynner jo bebisene å bli store inni der, så jeg tror det er når de treffer noen nerver eller noe. har hatt det samme som du beskriver :)

Ja for var dritvondt når han rullet seg sakte forbi der også var det borte Godt at noen andre har opplevd det:)

Ja her er det vondt hver gang han beveger seg nå ;) tror de vil ut snart =)

Okey, tror ikke jeg skal bekymre meg så mye, er mye vondere spark Denne gangen enn sist gutten min blir sterke unger:)

Har også opplevd lignende! Er skikkelig ubehagelig, men etter hva jeg har forstått - helt ufarlig!

har det samme ... er skikkelig vondt spesielt når hun beveger seg :( det stikker og nesten brenner under huden... jeg snakka med jordmor om det i går... hun skal henvise meg i neste uke til kk, pga magesmertene og pga bekkenet.... mulig gangsettelse... !! hun sa og at det var ikke "vanlig" med slike smerter... men at det kunne være huden som strekker seg innvendig... AU !!

Back
Topp