"Stikking"

Gåte

Betatt av forumet
Nå den siste tiden har jeg flere ganger daglig kjennt en svak stikkende følelse i nedre del av magen. Hva er dette? Kan det være livmoren som strekker seg eller? Er ikke vondt, bare veldig svakt ubehag liksom...(er 12+1 på vei)

Trur det er livmoren... har hatt det en del i det siste jeg og... på venstre side... tidligere hadde jeg det ikke like ofte

Ja, tror muligens det må være det...men er jo første gangen det hær, så egentlig har jeg ikke peiling på hva jeg kjenner. Har kommet så smått snikende de to siste ukene når jeg tenker etter...

Det var faktisk et av tegnene som jeg hadde før jeg testa... det stakk en del i magen og jeg leste at det kunne være tegn på at det var en bolle i ovnen :P Plager ikke meg så mye, men i det siste har jeg fått en del "mensensmerter" og det liker jeg ikke...

Har sånn jeg også, men regner med det er normalt [:)] Men noen ganger gjør det skikkelig vondt! Må liksom krøke meg litt sammen. Men ungen er frisk og rask så.. [;)]

har hatt det hele tiden jeg, siden jeg fant ut at jeg var gravid.
dem sier det er alle båndene som strekker seg =)

Litt betryggende at det ikke bare er min mage som "stikker" da [:)] Det kjennes liksom ikke "galt" ut...men får meg jo til å lure litt...er jo så mye nytt som skjer for tiden. Liten mage har jeg jaggu meg også fått, så da er det vel logisk nok at det både vokser og strekker seg ja...[:)]

Rart å si det, men åååååååh, dette er så morro :D <3 hehehe

Synes også det er kjempe morro[:D] Nå begynner det endelig å skje ting...På tirsdag skal jeg gå til innkjøp av mammabukse...ingenting av det jeg har nå som er behagelig å hå på lenger...men det er faktisk helt greit [:D]

ORIGINAL: Gåte

Synes også det er kjempe morro[:D] Nå begynner det endelig å skje ting...På tirsdag skal jeg gå til innkjøp av mammabukse...ingenting av det jeg har nå som er behagelig å hå på lenger...men det er faktisk helt greit [:D]

Blir en utrolig spennende tid fremover nå... nå er jo snart alle over 12uker på vei og :D ikke lenge igjen...

20dager til jeg skal brette det ut på fjesboka :D iiiiiih, jeg gleder meg...

Back
Topp