Stikking...

Maasta31

Flørter med forumet
Eg opplevde en kraftig, vond 'stikking' i høgre side i magen då e vrei overkroppen... (strekte meg etter telefonen) det værste gav seg raskt, men no kjenner eg en dyptliggende, vedvarende "drønning" i underlivet.. er dette normalt? Eg har aldri opplevd noe lignende før...

Tror nok det er ligamentsmerter og ufarlig. Livmora som vokser. De gjør kjempevondt hos meg også noen ganger, og kjenner de verste ei stund etterpå. Spesielt etter å snu meg om natta. Da har jeg sikkert ligget stille lenge, og det tror jeg gjør ekstra vondt.

Er nok ligamentsmerter ja :) de verste kan være ganske smertefulle :(

Har også kjent lignende noen ganger. Særlig hvis jeg har strekt meg eller brukt litt håndkraft (i den grad jeg har) til noe. Har f.eks. kjent det når jeg har strammet skikkelig på belte i bilstol.

Er nok ligamentsmerter. Har hatt det sånn i alle 3 svangerskapene mine. Å det gjør så vondt. Kan få sånne smerter uten å strekke meg også.

Jeg får også sånne stikkinger av og til, sikkelig vondt kan det være! Spesielt om natta som flere sier!! Auau!

Takk for svar alle sammen! Eg var livredd for at eg kom til å miste, siden det var så ukjente smerter... no skal eg ikkje bli så redd neste gong:joyful:

Back
Topp