Stikking

MissV

Forelsket i forumet
Huff, i går begynte det med små stillinger på høyreside. Det var sånn at det nesten gjorde vondt å trekke pusten ordentlig eller gå normalt. Når jeg gikk krokbøyd gikk det helt fint. Ikke noe vondt i natt og har kun kjent litt stikking på jobb. Men nå når kvelden er her igjen så kjenner jeg stikkingen litt mer, da særlig når jeg trekker pusten. Er dette normalt? Har ikke hatt noe blødninger eller spotting.. Men blir bekymret og litt redd kjenner jeg.. :/

Hvor langt er du på vei? Kjent stikkinger lenge men det er normalt. Som regel er det kun livmoren som strekker seg og vokser :)

Hvor langt er du på vei? Kjent stikkinger lenge men det er normalt. Som regel er det kun livmoren som strekker seg og vokser :)
Er 7+4 på vei i dag.. Har hatt litt stillinger før men så har jeg ikke kjent noe på noen uker så plutselig kom det igjen i går. Er liksom nede på høyre side..

Er 7+4 på vei i dag.. Har hatt litt stillinger før men så har jeg ikke kjent noe på noen uker så plutselig kom det igjen i går. Er liksom nede på høyre side..
Samme her. Er nå 7+5/7+1... Veldig stikk og strekk nederst i magen, høyre side. Heller ikke blod å se, så vi får bare håpe livmødrene våres jobber aktivt med et godt rede! ;)

Kan hende det bare er livmoren som strekker seg ja. Jeg har selv en del stikkinger, men også mest vondt på høyre side og da jeg tidlig fikk ul, oppdaget legen at jeg hadde en cyste på eggstokken på høyre side. Aldri hatt det før, men de sa at det kom som følge av eggløsning og er helt normalt.

Kan hende det bare er livmoren som strekker seg ja. Jeg har selv en del stikkinger, men også mest vondt på høyre side og da jeg tidlig fikk ul, oppdaget legen at jeg hadde en cyste på eggstokken på høyre side. Aldri hatt det før, men de sa at det kom som følge av eggløsning og er helt normalt.
Var det farlig? Cysten altså? Måtte den fjernes eller ble den borte av seg selv? Håper det er livmora som jobber på spreng! Har veldig ømme bryster men kvalmen er ikke så intens lenger og matlysten er på vei opp... Vet ikke om det er bra eller dårlig :/

Jeg har stikkinger overalt, er 7+0. Men ikke sånn at jeg har måttet bøye meg siden uke 4. Helt vanlig ifølge Google ;)

Var det farlig? Cysten altså? Måtte den fjernes eller ble den borte av seg selv? Håper det er livmora som jobber på spreng! Har veldig ømme bryster men kvalmen er ikke så intens lenger og matlysten er på vei opp... Vet ikke om det er bra eller dårlig :/
Neida! Ikke noe farlig. Den vil krympe så forsvinne av seg selv etterhvert. Også er matlysten opp og ned så tror jeg det er helt vanlig;)

Ok takk, får bare vente til neste mandag da.. Se ondet er noe der..

Tar det egentlig ganske rolig bortsett når jeg er på do og akkurat skal til å se på papiret ;) med mindre det tar seg opp igjen venter jeg bare til vanlig kontroll.

Helt vanlig! Og kan være vondt som hurra-meg-rundt!! Cluet er å ikke reise seg for fort, men saaaakte.

Back
Topp