Stikking/vondt i mage. Hvor normalt?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Er på ferie nå. Brukt dagen i dag på å handle på taxfree'n før hjemreise. Får plutselig vondt i magen på venstre side, det stikker. Kommer og går. Hatt det en del før. Virker som det kommer når jeg blir sliten. Lurer på hvor normalt dette er? Uheldigvis ble jeg kvalm og kastet opp når vi ankom flyplassen. Hadde spist nachos. Huff for en dag... *klage*
He he :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får også sånne stikkinger i magen på den ene siden. Tror kanskje det er strekninger i livmoren? Eller etter jeg har gått mye. Er på ferie i usa, så blir en del gåing. Har vært kvalm to ettermiddager. Og spydde den ene ettermiddagen (for første gang hele graviditeten, så kan jo ikke klage.) Men tror de stikkningene er helt normale. Er jo mye som skal strekkes og tøyes :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja men det er ubehagelig for deg også? Må sette meg ned jeg, tenker alltid at det er noe feil!
Hjelper om samboeren holder meg på magen på akuratt det punktet, han er så varmblodig. :-) går fort over, men kjæm att om jeg er mye i aktivitet ;-)
Godt vi er fler om det, betrygger meg ;-)

Veeeldig vanlig. Problemer i alle områder i magen jeg, men kan ofte stikke til skikkelig(vondt!!) på siden av livmora.
Itillegg har jeg mageknip, diare hver dag og kaster opp hver dag enda. Må si jeg misliker å være gravid, men det visste jeg jo. Skulle så ønske jeg var en av de som hadde fine svangerskap!!

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Ja det er vondt og ubehagelig. Må sette meg ned eller stoppe opp hvis jeg går! Men får det ikke ofte altså, men når jeg stresser eller går mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godt og høre at det er normalt! :-) og at fler har det slik! Håper egentlig ikke det kjæm att for det er fryktelig ubehagelig! :-) men kommer det igjen skal jeg prøve og tenkte på at det e hele normalt :-D

Jeg har hatt en del sånne stikkinger den siste uken, spesielt om jeg reiser meg fort, eller hever stemmen :p da må jeg faktisk sette meg på huk en liten stund, så går det over :D

Back
Topp