Stikking/sting på høyre side.

• Trådstarter Trådstarter Mam
  • Opprettet Opprettet
M

Mam

Guest
Har så sinnsyke smerta no på høyre side. Lure på om d kan kjennes ut som lysken. Jør ondt bare æ puste... Noen som vet ka d kan være?
Tenke kansje d kan være at babyen ligg sånn at ett eller anna blir i klem inni dær, men æ vet ikke...

Hmm... Merkeli. D har vart mange mange tima no. D gir liksom ikke slepp heller :(

Roa meg ned med at det kanskje bare var vanlige ligamentsmerter-lignende, men om du er veldig plaget så kanskje du må ringe føden? Slipper du å stresse og bekymre deg over hva det kan være :)

Roa meg ned med at det kanskje bare var vanlige ligamentsmerter-lignende, men om du er veldig plaget så kanskje du må ringe føden? Slipper du å stresse og bekymre deg over hva det kan være :)

Ja, æ måtte ringe. Ho sa at d va helt normalt i slutten av svangerskapet sia ting utvides å tøyes inni dær. Fikk beskjed å ta en paracet, å viss d ikke ga sæ å blei værre skulle æ ta kontakt ijæn :)

For noen uker siden hadde jeg en veldig intens smerte på venstre side langt ned, noen kvelder.. Slo meg til ro med at det må ha vært noe med fordøyelsessystemet, luft kanskje. Har tatt litt probiotika siden, og ikke kjent det noe mer. Ikke greit å vite. Kan jo ha vært ligament smerter og! :-P

Jeg hadde masse stikninger i området rundt lysken en stund tilbake.
Måtte spørre på en svangerskapskontroll om dette var normalt - og det var det.
Er så mange bånd og div som strekker seg og utvider seg og det var mange som hadde smerter i det området.
Hos meg var det til tider så gale at jeg hadde problemer spessielt med trapper og å røyse meg og sette meg.

Jeg hadde masse stikninger i området rundt lysken en stund tilbake.
Måtte spørre på en svangerskapskontroll om dette var normalt - og det var det.
Er så mange bånd og div som strekker seg og utvider seg og det var mange som hadde smerter i det området.
Hos meg var det til tider så gale at jeg hadde problemer spessielt med trapper og å røyse meg og sette meg.

Ja d va helt grusomt i natt å litt i morrest. Kjentes ut som om d va foten til babyen som lå dær. Han sparka vældi i akkurat d område no nettopp, åsså kjente æ han snudde sæ å da gikk d faktisk bort. Tenke d kan ha vært ett eller anna som lå i klem sia d va trykk på d.

Back
Topp