Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel noe sånt ja. Hun har ikke festet seg enda, så det kan kanskje være det som gjør det?Forberedelse til fødsel kanskje jeg har også en del mensensmerter og vondt i ryggen. Tenker bare at kroppen forbereder seg på det som skal skje snart
Ja kanskje det er det. Min har heller ikke festet seg, hadde hvertfall ikke det før påske men han hadde lagt seg godt nedi bekkenet sa jm da. Skal tilbake i morgen så blir spennende å se hva hun sier da har lest at murringer og mensensmerter er veldig vanlig framover, så tror vi bare må tåle detDet er vel noe sånt ja. Hun har ikke festet seg enda, så det kan kanskje være det som gjør det?
Da blir det spennende ja! Får vel bare smøre oss med tålmodighet rundt flere vondter og ubehageligheter ja!Ja kanskje det er det. Min har heller ikke festet seg, hadde hvertfall ikke det før påske men han hadde lagt seg godt nedi bekkenet sa jm da. Skal tilbake i morgen så blir spennende å se hva hun sier da har lest at murringer og mensensmerter er veldig vanlig framover, så tror vi bare må tåle det
Ja, jeg kokte i hop at det måtte være noe slik. Ubehagelig da! Gleder meg til å få kroppen tilbake kjenner jeg!Husker fra sist gang at det er nå alle merkelige vondter begynner å komme Er nok et tegn på at kroppen begynner å forberede seg på fødsel
Ja, jeg kokte i hop at det måtte være noe slik. Ubehagelig da! Gleder meg til å få kroppen tilbake kjenner jeg!