Stikking og "sliten" mage og rygg.

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg føler meg sliten i magen og ryggen. Slik som ved mensen. Man har ikke vondt, men føler seg litt muskelsliten i området. I tillegg har jeg vonde stikk helt nederst i buken (under valken.:-P) på venstre side. Hva kan dette være? Er i uke 37.

Forberedelse til fødsel kanskje :) jeg har også en del mensensmerter og vondt i ryggen. Tenker bare at kroppen forbereder seg på det som skal skje snart :)

Det er vel noe sånt ja. Hun har ikke festet seg enda, så det kan kanskje være det som gjør det?
Ja kanskje det er det. Min har heller ikke festet seg, hadde hvertfall ikke det før påske men han hadde lagt seg godt nedi bekkenet sa jm da. Skal tilbake i morgen så blir spennende å se hva hun sier da :) har lest at murringer og mensensmerter er veldig vanlig framover, så tror vi bare må tåle det :)

Ja kanskje det er det. Min har heller ikke festet seg, hadde hvertfall ikke det før påske men han hadde lagt seg godt nedi bekkenet sa jm da. Skal tilbake i morgen så blir spennende å se hva hun sier da :) har lest at murringer og mensensmerter er veldig vanlig framover, så tror vi bare må tåle det :)
Da blir det spennende ja! :-) Får vel bare smøre oss med tålmodighet rundt flere vondter og ubehageligheter ja! :-P

Ligamentsmerter kan det også være. Føles nesten som hold noen ganger og stikker skikkelig. Jeg får ofte det hvis jeg går turer osv. Ikke godt nei. Kiropraktoren sa også at siden det blir så tungt foran nå så kompenserer ryggen ved å stramme musklene, som gjør at man får vondt. Syns vi damer er tøffe som går gjennom alt detta jeg ;)

Husker fra sist gang at det er nå alle merkelige vondter begynner å komme :) Er nok et tegn på at kroppen begynner å forberede seg på fødsel ;)

Ja, jeg kokte i hop at det måtte være noe slik. :) Ubehagelig da! Gleder meg til å få kroppen tilbake kjenner jeg!

Jaaa.. Tar litt tid før man kommer i gjenge igjen gitt.. Men vi ofrer litt synes jeg ja! Snaaaart i mål :angelic:

Back
Topp