Stikking og press...???

edvine

Gift med forumet
Har hatt vonde kynnere og mensensmerter hele helgen, men nå har jeg fått sånn stikking og press i musa( sorry beskrivelsen[8|]).
Noen som har det samme eller har opplevd dette?
Noen som kan fortelle hva som skjer??
Hjelp er bekymret!!

Jeg har det også... om det er noen trøst[8|]
Jeg trodde kanskje hodet festet seg(press) men det kan det jo ikke være når du kjenner presset, det er vel ikke sånn at rompa fester seg.. eller?

Stikkingen er modning.

tror jeg da...

Jeg fikk beskjed av legen min at stikking i underlivet var livmorhalsen som flater seg ut[:D] Så det virker som om vi er i rute hele gjengen[;)]

ORIGINAL: Monicus

Jeg har det også... om det er noen trøst[8|]
Jeg trodde kanskje hodet festet seg(press) men det kan det jo ikke være når du kjenner presset, det er vel ikke sånn at rompa fester seg.. eller?

Stikkingen er modning.

tror jeg da...

Ja håper for all del at det ikke er rompa som fester seg[:D]
Da kommer han aldri til å snu seg[:D][:D]

Litt humor i all sytinga må vel være bra[;)]

Humor må man ha[:D]

Ja, jeg fikk det i går mens jeg kjørte bil! Skikkelig vondt! Som å bli stukket med kniv der! Ble helt dårlig, klarte såvidt å komme meg ut av bilen og inn i huset. Det ga seg etter en stund.

Hvorfor skal livmorhalsen flate seg ut? Herregud, hva har jeg begitt meg ut på, jeg er jo helt grønn på dette området...[8|]

ORIGINAL: jomfruen-82

Jeg fikk beskjed av legen min at stikking i underlivet var livmorhalsen som flater seg ut[:D] Så det virker som om vi er i rute hele gjengen[;)]

ORIGINAL: Labben

Hvorfor skal livmorhalsen flate seg ut? Herregud, hva har jeg begitt meg ut på, jeg er jo helt grønn på dette området...[8|]

Hihihi, fordi det er livmorhalsen babyen skal ut av[;)] Ikke så lett å komme seg ut av den hvis den er 4 cm lang og med en åpning på 0,5 cm[;)]

Men betyr det at den utvider seg? Eller blir lengre? Og hva betyr det? At fødselen er i anmarsj, eller?

Hilsen dum [8|]

ORIGINAL: Labben

Hihihi, fordi det er livmorhalsen babyen skal ut av[;)] Ikke så lett å komme seg ut av den hvis den er 4 cm lang og med en åpning på 0,5 cm[;)]

For det første...du er ikke dum!!! Livmorhalsen krymper,slik at den ikke lenger "stikker" ut...Vanskelig å forklare,hadde vært lettere å tegnet det for deg.
Ok,se for deg at nesen din krymper.Til slutt har du en flat nese med 2 hull i(nesebor). Deretter skal neseboret ditt utvidest til  ca 10 cm i diameter. Ergo du får et hull i fjeset. Det samme skal skje med livmorhalsen(bortsett fra at det bare er ett hull da[;)])Teit forklaring daEr du med meg??

For det første...du er ikke dum!!! Livmorhalsen krymper,slik at den ikke lenger "stikker" ut...Vanskelig å forklare,hadde vært lettere å tegnet det for deg.
Ok,se for deg at nesen din krymper.Til slutt har du en flat nese med 2 hull i(nesebor). Deretter skal neseboret ditt utvidest til  ca 10 cm i diameter. Ergo du får et hull i fjeset. Det samme skal skje med livmorhalsen(bortsett fra at det bare er ett hull da[;)])Teit forklaring daEr du med meg??

KUL FORKLARING!!!!!Sorry, men jeg må bare le

Hei!

Det stikker av og til hos meg også...

Uæææ det stikker noe jæ*** her også nå.. Så jeg melder meg inn i musestikkeklubben.. [;)]

Back
Topp