Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Monicus
Jeg har det også... om det er noen trøst[8|]
Jeg trodde kanskje hodet festet seg(press) men det kan det jo ikke være når du kjenner presset, det er vel ikke sånn at rompa fester seg.. eller?
Stikkingen er modning.
tror jeg da...
ORIGINAL: jomfruen-82
Jeg fikk beskjed av legen min at stikking i underlivet var livmorhalsen som flater seg ut[:D] Så det virker som om vi er i rute hele gjengen[;)]
ORIGINAL: Labben
Hvorfor skal livmorhalsen flate seg ut? Herregud, hva har jeg begitt meg ut på, jeg er jo helt grønn på dette området...[8|]
Jeg fikk beskjed av legen min at stikking i underlivet var livmorhalsen som flater seg ut[:D] Så det virker som om vi er i rute hele gjengen[;)]
ORIGINAL: Labben
Hvorfor skal livmorhalsen flate seg ut? Herregud, hva har jeg begitt meg ut på, jeg er jo helt grønn på dette området...[8|]
Hihihi, fordi det er livmorhalsen babyen skal ut av[;)] Ikke så lett å komme seg ut av den hvis den er 4 cm lang og med en åpning på 0,5 cm[;)]
Er du med meg??ORIGINAL: jomfruen-82
For det første...du er ikke dum!!! Livmorhalsen krymper,slik at den ikke lenger "stikker" ut...Vanskelig å forklare,hadde vært lettere å tegnet det for deg.
Ok,se for deg at nesen din krymper.Til slutt har du en flat nese med 2 hull i(nesebor). Deretter skal neseboret ditt utvidest til ca 10 cm i diameter. Ergo du får et hull i fjeset. Det samme skal skje med livmorhalsen(bortsett fra at det bare er ett hull da[;)])Teit forklaring daEr du med meg??