Stikking i underlivet

Hoppsi

Flørter med forumet
[8|] Noen flere som har kjent en slags stikking i underlivet....?

Kommer som lyn fra klar himmel. Kjennes ut som ett stikk og varer bare ett sekund....litt vondt...

Termin 17.juni

Ja det har jeg hatt. men jeg vet ikke hva det kommer av. Så da var jeg vel kanskje ikke til så stor hjelp . . .

Spurte jm om dette fordi det er så sinnsykt vodt av og til de sekundene det står på,å hun sier det er babyen som snur fort på hodet sitt og så er det litt trangt.....ikke vet jeg...men høres litt logiskt ut...?

Jeg fikk beskjed når jeg var på UL på mandag at babyen lå med hodet ned (ikke festet), og man kunne godt kjenne det ved stikking og et "press" nedover i bekkenet.
Så det er nok lillegullene våre som ligger og dytter å har dårlig plass til hodet[:D][:D]

jeg har hørt at det er livmora som utvider seg,og er ikke farlig,bare ubehagelig.Jeg har hatt det mye gjennom svsk.

jordmor sa idag at d va livmora som modnes[:D] helt normalt

heisann når jeg gikk gravid så kjente jeg stikking i underlivet når hodet til babyn hadde festet seg, og det var pga han lå så langt nede.. men det trenger jo ikke å være det samme.... 

jeg har har/har hatt to typer stikkninger[:D]

stikkning nr1:kommer som lyn fra himmele og når jeg står/går.kennes ut som knivstikk og jeg føler jeg liksom  må strekke meg litt.

dette tror jeg er hode til babyen som presser/sparke ellers slår[:D] på blære,kjennes slik ut i allefall.

stikkning nr 2:kjenner det mere inni selve...ja...og har hørt at det er livmorhalsen som "forbreder"seg eller hva nå som fåregår.di er ikke så vonde da,bare litt mer ubehagelig små stikkninger.[;)]

ORIGINAL: Aashild

Korsn uke e det normalt å få stekkinge i underlive?

Ikke sikker, jeg. Men selv tror jeg at jeg begynte å kjenne det f.o.m uke 35 eller deromkring... Om jeg er normal er en annen sak...[;)]...?

Back
Topp