Stikking i underlivet

em83

Glad i forumet
Hmm..
Hva er nå dette mon tro - kommer innimellom i løpet av dagen, men er ingen ting jeg gjør føler jeg, som det kommer av..
Det liksom stikker til der nede, på fremsiden. Kan vel si helt nede ved trusekanten under magen.
Noen ganger kommer det skikkelige tak...
Er dette kynnere tror dere? Syns liksom magen min er stram hele tiden, så skjønner ikke helt om jeg har kynnere her eller ikke...

skal ikke være så greit første gangen detta her...[:)]

ingen som veit/kan tenke seg??+

jeg har også masse stikkinger i underlivet, og det er tegn på modning sa jordmoren min i går. kommer og går hele tiden... kan også gjøre ganske vondt til tider...

Sa hun noe om dette er starten, så det kan gå fort herifra eller noe?
Skal ikke til jordmor før neste onsdag, så er nysgjerrig her..hehe...
Og som du sier - kan være ganske vondt til tider..Men værre skal det vel bli, så får bare øve på pusting og å slappe av..[:)]

jeg har hatt dette i en god stund nå... og har ikke skjedd noe mer hos meg. men det er jo starten, siden det er en del av modningen.. og modning kan ta lang tid, men hvor fort er vel helt individuelt fra person til person..

Kynnere starter øverst i livmoren og jobber seg nedover, har jeg både lest, kjent og blitt fortalt - men hvis det er vondt bare nederst er det gjerne andre ting. Kanskje modning som det antydes her...?

Jeg har også sånn, og tror det er modning.. Men tror ikke det er godt å si noe om fortgangen i det.. Kan sikkert gå veldig fort eller ta lang tid.. Er nok individuelt..

Back
Topp