stikking i underlivet

Mamma til Isak

Glad i forumet
er det normalt å føle sånn stikking i underlivet? nesten som en kniv som stikker meg av og til, men så går det over igjen ganske for da. 

Hvet ikke helt, men jeg også har det. San like innenfor liksom. Er ganske ubehagelig ja. Noen andre som har det sån?

ja, tror jeg har det jeg og..
men er ikke flink til å beskrive forskjellige smerter :P
jeg klarer ikke å si om jeg er kvalm eller ikke engang

HeiHEi:)

Ja d er normalt.. eg og har d. så e ikkje noke å vere redd for..

Det er helt normalt. det bare ligamentsmerter (ligamentene "bærer" livmoren og tøyer seg/strekker seg ) . Hvis ikke det er det så er det nok noe annet som er helt normalt, jeg har det også[;)]

tror det er normalt..jeg har oxo det..ofte når jeg reiser meg-----må stoppe helt opp...husker jeg hadde noe sånt sist oxo men ikke så tidlig,,,,men regner med det er normalt,,,

Jeg har det også. Spurte legen om det for jeg var så bekymret. Men ble litt lettere når hun sa det var helt normalt. Men det er skikkelig ekkelt når det skjer. Tror liksom det verste...

har det her også[;)]

Det var godt å høre at det er normalt.. blir så fort bekymret for sånne ting. Trodde det skulle være en fin tid å være gravid jeg, men jeg synes bare at jeg har vondt alle veier hele tiden. :( 

ORIGINAL: Kine_87

Det var godt å høre at det er normalt.. blir så fort bekymret for sånne ting. Trodde det skulle være en fin tid å være gravid jeg, men jeg synes bare at jeg har vondt alle veier hele tiden. :( 

Hvis det er noe du lurer på eller noe så er det bare å gi meg en lyd vet du:)
Men det du kjenner der er heelt normalt:):)

Det var godt å høre ja. Har bekymret meg litt for de smertene. Merker ellers ikke så mye for tiden av at jeg er gravid. Så godt å kjenne noe.. :)

Back
Topp