Hei! Har de siste dagene følt på en sterkt «stikking» oppover i underlivet, som til tider kan være direkte vond. Noen som har opplevd lignende i forbindelse med graviditeten? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei, egentlig uansett hva jeg gjør! Men kommer og går. Gir mening om det er relatert til bekkenet, for det har jeg kjempeproblemer med nåEr det bare når du går? Jeg hadde perioder med det i forrige svangerskap. Men da var jeg rundt uke 30. var et par ganger til kiropraktor og fikk behandling og det ble nesten bra. Hos meg var det stråling mot symfysen som lå i klem eller noe. Er relatert til bekkenet.
Skal til behandling i midten av februar, så får bare holde ut!Jeg hadde et par dager denne uken med skikkelig ubehagelig stikking langt oppi underlivet... tenker det er normalt, så lenge det ikke vedvarer over tid. Hos meg kommer og går det.Hei! Har de siste dagene følt på en sterkt «stikking» oppover i underlivet, som til tider kan være direkte vond. Noen som har opplevd lignende i forbindelse med graviditeten?![]()
Jeg opplever også det samme. Kommer og går. Hadde det sist graviditet også. Sjukt ubehagelig. For meg hjelper det å tøye ut sete og lårmuskulaturHei! Har de siste dagene følt på en sterkt «stikking» oppover i underlivet, som til tider kan være direkte vond. Noen som har opplevd lignende i forbindelse med graviditeten?![]()