Stikking i underlivet

Kalihk

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Siste dagene nå så har jeg hatt en slags følelse av stikking i underlivet..inni oppi hufsa..vanskelig å forklare men Veldig ubehagelig,må stoppe opp å puste litt når det skjer.. Skjer som regel hvis jeg står og vasker opp,eller er ute å går. Er dette modning eller noe helt annet? Siste time hos jm sa hu at hodet var nede i bekkenet ( ikke festet enda ). Kjenner magen blir hard veldig ofte,men ingen menssmerter. Er 33+2 idag,og er min første graviditet .. Så hva er det som skjer nå ? Modning ? Eller bare han som fester seg?

Er 30+2 og kjenner sånn stikking ofte selv. Har blitt fortalt at det bare er lille som eventuelt treffer på noen nerver der nede når han sparker/presser, at det er normalt og ikke farlig :) men du kan jo kanskje ringe føden hvis du mistenker no annet?

Er 30+2 og kjenner sånn stikking ofte selv. Har blitt fortalt at det bare er lille som eventuelt treffer på noen nerver der nede når han sparker/presser, at det er normalt og ikke farlig :) men du kan jo kanskje ringe føden hvis du mistenker no annet?

Oki :) er førstegangs så alt er veldig nytt :P skal til jm på onsdag,skal spørre henne :)

Jeg hadde noe lignende du beskriver og det var bekkenet, framme.
Var sikker på at jeg hadde åreknuter i underlivet men var symfysen som gjorde vondt.

Har hatt mye av det samme i mange uker nå, og jordmor sier det er babyen som treffer noen nerver, som gjør at det stikker, strekker osv der nede :) ufattelig slitsomt og ubehagelig!

Det er helt normalt :) Er fordi hodet er nedi bekkenet og antagentlig legger press på litt forskjellig

Kjenner også økende stikking i underlivet. Tidligere kjente jeg tydelige spark nedover og voldsom stikking. Etter at han la seg ned med hodet har dette bedret seg. Nå de siste ukene har det kommet litt tilbake, og tror det er hodet som treffer på litt nerver her og der

Kjenner også det du beskriver, og det er som flere nevner pga barnet treffer noen nerver som gjør at det stikker sånn.. Helt normalt og positivt ifølge jordmor. Noen ganger føles det ut som om vesla skal komme ut.. Utrolig mye press og stikking!

Stikker her også av og til.. Jeg har samme type stikking en sjelden gang når jeg ikke er gravid og, når jeg har mensen :p

Back
Topp