Stikking i underlivet

Lissy86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Hei! Jeg har denne uken hatt stikking i underlivet. De kommer og går og er ikke veldig vonde men ubehagelige. Jeg har forsøkt å finne ut hva dette er men finner kun damersom er gravid 20+ som har det samme. Jeg er 12+1 nå. Jeg har ikke hatt noen blødning.

Noen andre som har hatt slike stikkinger? Jeg er livredd for at noe er galt :(

Slapp av heeelt vanelig, Har det samme, å hadde det også med lillemor. Man blir litt mere følsom neden til også når man er gravid, mye som skal skje med kroppen, å den begynner faktisk allerede å forbrede seg til hva som skal skje, vi blir mer å mer mykere å tøylig der nede ;) Så lenge det ikke går over i Smerter eller tak, å null blod så ville ejg ikke bekymret meg.

Men skjønner godt at man fort kan bekymre seg, mye som skjer med kroppen som man kanskje ikke er vandt til.

Sender en god klem, med at dette kommer til å gå så fint :D

Tusen takk for svar! :) Nei det er ikke tak eller smerter, bare litt ubehagelig. Ingen blod heller så da skal jeg roe meg helt ned her :)

da er alt som det skal vettu :D Husker jeg var ganske urolig med 1, men kjenner jeg er en del roligere denne gangen, mye som jeg kjenner igjen :D

Jada, du kan ta det med ro. Det er nok bare livmora som utvider seg og blir større. Jeg vet jeg hadde samme stikkinga med andremann, og har hatt en del nå og. Fikk iallfall beksjed om at det er livmora som strekker og tøyer ut, en veldig ubehaglig følelse ja, men da vet man at alt er som det skal være :)

Jada, du kan ta det med ro. Det er nok bare livmora som utvider seg og blir større. Jeg vet jeg hadde samme stikkinga med andremann, og har hatt en del nå og. Fikk iallfall beksjed om at det er livmora som strekker og tøyer ut, en veldig ubehaglig følelse ja, men da vet man at alt er som det skal være :)

Jeg vet.....går nesten ikke en dag uten at man tenker på et eller anna. Men jeg har bestem meg for at slike småbekymringer, skal ikke få styre livet og hverdagen min. Så lenge jeg ikke blør eller har skikkelige smerter, så har jeg ikke noe å bekymre meg for. Lykke til videre i svangerskapet :)

Jeg vet.....går nesten ikke en dag uten at man tenker på et eller anna. Men jeg har bestem meg for at slike småbekymringer, skal ikke få styre livet og hverdagen min. Så lenge jeg ikke blør eller har skikkelige smerter, så har jeg ikke noe å bekymre meg for. Lykke til videre i svangerskapet :)

Nei skjønner det. Dette er jo min første så alt er helt nytt for meg. Skal på UL nå på onsdag, gelder meg veldig til deg. Håper jeg da klarer å slå meg mer til ro med at alt er ok der inne :) Som du sier så er det jo dumt å gå rundt å engste seg uten grunn

Ja, er litt dumt. Alt blir så mye mer virkelig og anderledes når man har vært på ultralyd :) Lykke til :) :)

Jeg slet også med stikking i undelivet/ene siden helt nederst i magen og var heeelt sikker på at det var noe galt. Før jeg visste at jeg var gravid var jeg tilogmed på legevakten pga av stikkingen. Veldig ubehagelig følelse. Men helldigvis så var det visst ikke så uvanlig og alt sto bra til inni magen. :)

Jeg slet også med stikking i undelivet/ene siden helt nederst i magen og var heeelt sikker på at det var noe galt. Før jeg visste at jeg var gravid var jeg tilogmed på legevakten pga av stikkingen. Veldig ubehagelig følelse. Men helldigvis så var det visst ikke så uvanlig og alt sto bra til inni magen. :)

Back
Topp