Stikking i underlivet og mensmurringer

Blabla123

Andre møte med forumet
De siste dagene har jeg hatt en del stikking i underlivet, spesielt når jeg sitter, og litt svake menssmerter (murring) om kveldene. Stikkingen er ganske skarp og vondt! Er dette normalt og en form for modning, eller er det begynnende fødsel? Jeg er bare i uke 32.. Noen som vet?
 
Jeg tror det er helt normalt, men lurer litt selv nå. Har hatt mye kynnere og stikninger og murringer selv siste uken, sånn ordentlig vondt. Hadde mye sist også, men det var mye senere, når det nærmet seg termin, kanskej uke 38.
 
Har det akkurat sånn jeg også. Ikke så mye mensmurringer, men mye nedpress og stikkinger i underlivet.
Jeg er i uke 34 nå, men har ikke på følelsen at det er en start på fødsel, men at ting strekker seg litt der nede og ting begynner å modne. Men skal si fra om det når jeg skal til jordmor om en uke.
 
Vet ikke, men jeg har det på samme måte.. Har ofte menssmerter også, men velger å tro at det er helt normalt. Husker ikke hvordan jeg hadde det i forrige svangerskap.
 
Har ògså kjent på de stikningene.. Men ikke så mye mens-smerter..
 
har mass stikkinger, tror det er modning og at kroppen forbereder seg tidligere/lettere andre gang 
 
Jeg har også mye stikkinger, skikkelig vondt når det stikker til. Har også veldig mye kynnere og nedpress, men ikke murringer. Hadde kontroll idag og da måles også livmorhalsen. Den var så godt som uforandret fra sist, 30mm og lukket, så her er det iallefall ingenting som tyder på nærtstående fødsel :)
 
stikk og iling opp i skrittet e modning
 
Back
Topp