Stikking i magen

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Jeg har det siste døgnet hatt en veldig ubehagelig stikking i magen, jeg har vært nødt til å stoppe å gå, for det har vært så vondt, og da jeg våknet til morgen i dag hadde jeg veldig vondt og var veldig kvalm. Det er litt som luftsmerter, men det er ikke luftsmerter, er det noen som har hatt noe liknende, og vet hva det kan være? Magen er ikke spesielt hard

Jeg har hatt det hele veien.. I starten så var det bare nede i lysken nå har det ''flyttet seg'' oppover.. Fikk beskjed om at det er ligamentsmerter :-)

Ligamentsmertene kan være ganske varierende, men typisk for den følelsen av at det stikker i magen. Det river og drar litt, og stikker til noen ganger.
Det kan også være påvirket av bekkenet, sammen kan disse to gi ganske mye smerter.

Jeg får noen helt syke ligamentsmerter. Stikker og brenner i den ene siden av magen og brer seg til ryggen. Noen ganger må jeg bare stoppe opp og puste. Synes det hjelper å stå og bevege meg litt. Høres ut som det er det du har, de kan oppleves veldig forskjellig :)

Back
Topp